Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 For meg var det da jeg var 21 år og gravid med førstemann... følte meg litt alene, da ingen av vennene mine eller andre bekjente hadde barn. Jeg hadde jobbet i bhg et par år, og tenkte derfor at jeg skulle hive meg ut i jungelen av diskusjon om barneprodukter ved å lage en tråd om bleier. Jeg "reklamerte" litt om pampers, som jeg syntes var best på bhg barna på den tiden. Kommentarene haglet om hvor teit jeg var som syntes det, at "mitt barn fikk faktisk utslett av pampers!!!", at jeg var ung og dum og at jeg ikke måtte komme her å tro jeg visste noe! Etter det var jeg ikke her på 2-3 år Etter det har jeg vært her regelmessig, og har lært alle regler Og at det faktisk finnes hyggelige damer blant alle trollene Hvordan var ditt møte med DIB/BIM? Anonymous poster hash: ef37c...3a6
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Det første jeg husker er at jeg ble skjelt ut inne på 0-1 år fordi jeg ga babyen pulvergrøt i stedet for å lage selv. Anonymous poster hash: be852...3f5
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Det første jeg husker er at jeg ble skjelt ut inne på 0-1 år fordi jeg ga babyen pulvergrøt i stedet for å lage selv. Anonymous poster hash: be852...3f5 Ikke pent å skjelle ut, men å lage mat til babyen selv e lett 😊 Anonymous poster hash: f8223...d1a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Jeg hadde noen symptomer eller stikk/strekk i magen og brukte selvfølgelig google. Jeg var 19 år og havnet inne på BIM hvor alle tråder bare ropte GRAVID. Så jeg måtte jo ta en test da og den var ikke annet enn positiv. Da var det jo masse jeg lurte på og hver eneste gang jeg googlet noe så havnet jeg her inne. Til slutt så begynte jeg å komme innom hver dag og nå er jeg her mange ganger om dagen God underholdning! Anonymous poster hash: 61188...376
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå