Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Jeg har en stor dildo som vibrerer, butplug og slikkemaskin. 🙈 Anonymous poster hash: 2cad2...f15
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Jeg har en stor dildo som vibrerer, butplug og slikkemaskin. Anonymous poster hash: 2cad2...f15 Jeg har 3 vibratorer, egg, buttplug, nippleklyper, litt forskjellige typer pisker, vaginakuler Anonymous poster hash: 4d583...dbb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Jeg har mannen min, fingrene mine og dusjen Anonymous poster hash: 14c8b...9d0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Vi har et helt skap fullt av voksenledere. Vibratoer, diverse dildoer, forskjellige vibrerende leker, truser med innebygd vibrator og fjernkontroll, men favoritten er en sybian maskin som man rir på. Får noen helt utrolige orgasmer av den. Ulempen er at det krever fred og ro i en times tid siden den er ganske stor (og lagres i låst skap). Og jeg brukte litt tid på å venne meg til å bruke den. Og så har vi masse forskjellig naughty klær og undertøy både til meg og mannen. Jeg bruker lekene alene og sammen med mannen når vi har god tid for oss selv. Anonymous poster hash: 178b2...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå