Gå til innhold

Forsømmer meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser ikke frokost, drikker ikke. Glemmer/orker ikke. Klarer ikke å ta vare på meg selv.. Kan det være pga depresjon og angst? Har det ikke noe bra for tiden. Er under utredning, men er redd, lei meg, føler meg ikke hørt osv. Mange følelser inne i bildet. I tillegg får jeg ikke støtte fra foreldrene mine. Mannen min er der 100% for meg, men han jobber jo (jeg er sykemeldt). 

Jeg orker ikke å finne sokker så går barbeint i skoa. Grer meg såvidt. Pusse tennene gjør jeg! Er nøye på det... Men mannen min kommenterte det en dag, at jeg ser syk ut. 

Men kan man bli sånn at man mister sult- og tørstefølelse hvis man er deppa? Og sliten? Føler meg rett og slett ikke sulten! SÆRLIG tørsten går det utover........ En dag drakk jeg ingenting før kl 18 og da begynte jeg å føle meg veldig dårlig og syk fordi jeg ikke hadde drukket, så da måtte jeg

Anonymous poster hash: 62c60...cb3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres deprimert ut. Fram med viljestyrken! Du må tvinge deg selv. Nå høres du sjuskete ut.

Anonymous poster hash: f15f3...812

Skrevet

Endra appetitt er eit depresjonssymptom, ville gått til legen og snakka om det der om eg var deg. Kanskje mannen din kan vere med deg og munnar ikkje har ork/kraft til å kome deg dit på eiga hand?

Skrevet

Du høres deprimert ut. Fram med viljestyrken! Du må tvinge deg selv. Nå høres du sjuskete ut.

Anonymous poster hash: f15f3...812

Hender jeg sminker meg. Går ofte i jeans ute blant folk. Men ja, kan sikkert oppfattes som sjuskete av mange!

Dusjer som normalt osv. Men det med mat og drikke fikser jeg ikke

Skrevet

Endra appetitt er eit depresjonssymptom, ville gått til legen og snakka om det der om eg var deg. Kanskje mannen din kan vere med deg og munnar ikkje har ork/kraft til å kome deg dit på eiga hand?

Går til psykolog faktisk. Men har blitt mye bedre, planen var å jobbe fom april. Men har blitt mye verre igjen. Føler meg litt følelsesløs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...