Gå til innhold

Er mannen din aktiv på sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på det.

Hvor takknemlig jeg er for at han ikke sender snap og selfies, kommer med indirekte eller direkte selvskryt.

Han kan sende snap til meg og sønnen, men hensikten er aldri å skryte.

Ser flere menn som tar selfies, som skryter og står i, dere som har slike menn, blir dere ikke flaue?

Anonymous poster hash: 25218...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har en profil på facebook fordi han må, han driver eget firma og må være lett å finne. Men han har virkelig aldri delt noe eller lagt ut noe der.

Snap og instagram aner han ikke hva er for noe en gang. 

Han har null interesse for sosiale media, han leser avisen på pc og ringer, sender sms med telefonen, ellers ingenting. Så min mann er nok litt ekstrem i andre enden av skalaen igjen ;)

Anonymous poster hash: 31f59...ed4
Skrevet

Han er passiv bruker av fb og insta, men sender snap. Jeg ser ikke helt for meg hva du mener med skrytesnap, så jeg tror ikke han bruker det slik.

Skrevet

Ja, mannen min er aktiv, men legger aldri ut selfies eller skryt. Ser ikke helt hvordan det å være aktiv = sefies og skryt. Finnes andre måter å bruke sosiale medier.

Skrevet

Kom til å tenke på det.

Hvor takknemlig jeg er for at han ikke sender snap og selfies, kommer med indirekte eller direkte selvskryt.

Han kan sende snap til meg og sønnen, men hensikten er aldri å skryte.

Ser flere menn som tar selfies, som skryter og står i, dere som har slike menn, blir dere ikke flaue?

Han trenger ikke å skryte av seg selv på Snap. Du tar deg av jobben av å skryte på han her på forumet. Min man skryter ikke, er ikke dere flaue over deres menn? Hvis ikke dette er en "min mann er bedre enn din mann" tråd, så vet jeg ikke hva dette er. 

Anonymous poster hash: 5638c...962

Skrevet

Ja, mannen min er aktiv, men legger aldri ut selfies eller skryt. Ser ikke helt hvordan det å være aktiv = sefies og skryt. Finnes andre måter å bruke sosiale medier.

Hva legger han ut da??

Skrevet

Leser kun aviser og finn.No 😊

Anonymous poster hash: 8e8ff...a82

Skrevet

Vi er begge på de fleste sosiale medier, viktig at man holder seg oppdatert når man har barn

Anonymous poster hash: 2659f...a82

Skrevet

Nei, ikke særlig aktiv selvom han har profiler der. Broren hans er ekstremt aktivt på sosiale medier og fisker etter skryt hele tiden, så mannen min er litt i andre grøfta pga han tror jeg

Anonymous poster hash: ce5b4...7e0

Skrevet (endret)

Han leser aviser og spiller sjakk på nettet.

Ser faktisk ikke for meg at jeg er sammen med en mann som er aktiv på sosiale medier jeg.

Endret av Nyttårs barn
Skrevet

Han jobber med tematikken så han er svært godt kjent med alle mulige former for sosiale medier, og er til dels aktiv i noen medier. Først og fremst i fotoforum hvor han deler bilder tatt med spesielle kamera (litt typisk nerd).

Bruker ikke snap og tar kun selfies til meg sammen med barna.

Anonymous poster hash: dbedf...82d

Skrevet

Det hun sa. Mannen er veldig aktiv, men legger aldri ut noe personlig. Spesielt ikke selfies og skryt.

Anonymous poster hash: 591d6...db2

Skrevet

Nei. Har konto på Facebook men legger aldri ut noe. Bruker messenger litt.

Har snap, sender kanskje et par i uka. Så ikke veldig aktiv der heller

Skrevet

Har ingen kontoer på sosiale medier han

Skrevet

Han har fb.... men legger aldri ut noe.... eneste aktiviteten der er vel når jeg "tagger" han i et bilde, eller han tar turen innom for å scrolle og se om det har hendt noe spennende blant bekjente...

Anonymous poster hash: 273d0...670
Skrevet

Innlegget er moderert grunnet dobbelpost.

Mod K. Taylor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...