Gå til innhold

Vortemiddelet Verucid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på bruksanvisning at man skal ha føttene i bløt slik at det blir mykt før man smører på. Gjentas hver kveld. Men skal jeg bløtlegge føttene hver kveld, eller er det kun påføringen som skal gjentas daglig?

Anonymous poster hash: 92090...5f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser på bruksanvisning at man skal ha føttene i bløt slik at det blir mykt før man smører på. Gjentas hver kveld. Men skal jeg bløtlegge føttene hver kveld, eller er det kun påføringen som skal gjentas daglig?

Både jeg og ungene har hatt fotvorter, Verucid fungerte ikke så måtte til legen å fryse de vekk. Gikk raskt 2-3 behandlinger så var de borte vekk. Koster litt mer, men verucid er etter min mening bortkastet.

Anonymous poster hash: f7cce...b8e

Skrevet

Både jeg og ungene har hatt fotvorter, Verucid fungerte ikke så måtte til legen å fryse de vekk. Gikk raskt 2-3 behandlinger så var de borte vekk. Koster litt mer, men verucid er etter min mening bortkastet.

Anonymous poster hash: f7cce...b8e

Takk for råd.. Har hatt mine i sikkert 10år, ganske mange på hælen. Det sies jo at de skal forsvinne av seg selv etterhvert, men begynner å bli utålmodig nå.. De gjør ikke vondt, men er jo ikke akkurat lekkert :/

Skrevet

Prøv heller vortefri. Mye enklere da man slipper å behandle så ofte. Verucid tok ikke knekken på vortene her i huset.

Skrevet

Verucid funka knall her på vorter på hælen både til meg og største. Vortefri funka ikke. Så blir feil å si hva som er bortkastet og ikke.

La ikke føttene i bløtt 😊 Hadde på rikelig hver dag og tilslutt kunne man bare "dra" ut vorta 😊

Anonymous poster hash: 77eda...4e2

Skrevet

jeg har også brukt den, hadde ikke fuktet føttene først. Smurte på, lot det tørke godt og skrapte av igjen. Dette gjentok jeg en gang per dag til vorta var borte. Ikke fått det igjen på over 10 år nå.

Anonymous poster hash: 0e01e...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...