Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 At du vil oppleve noe nytt, spennende med date, sex med andre? Hva gjorde du? Gikk det over? Sitter med den tanken. Elsker han men en bit av meg vil oppleve noe annet. Er ung og hele livet mitt, barndommen og ung voksenlivet har vært katastrofal. Aldri fått levd. Nå gråter jeg som bare det. Er langt nede. Vil leve med han men føler for å leve som singel en stund før jeg slår meg til ro Aldri følt det sånn tidligere. Vært sammen i 5 år. Egoistksk og slemt, jeg veit. Men slik er følelsene.. ;( Anonymous poster hash: 78090...98e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Jeg hadde det sånn da jeg var 28, hadde et lite barn, leilighet, kjekke svigerforeldre, jobb og en grei mann. Han hadde fast jobb, var veltrent og aktiv, flink med barnet, sjelden sint eller kranglete, vi var glade i hverandre, alt gikk på skinner. Inni meg hadde jeg en enorm lengsel etter "noe". Jeg tok videreutdanning og fikk en mer spennende jobb, og følte at det hjalp, men den eksistensielle ensomheten og lengselen ble ikke borte. Påtok meg oppdrag andre steder og i andre land, og merket at det slett ikke endret på følelsen av lengsel. Jeg ble bare mer sulten. I dag er jeg ikke sammen med ham. Jeg bor i samme by, har gjort masse ting i mellomtiden, har fått flere barn og har utviklet meg enormt på det yrkesmessige plan. Jeg har også fått oppleve kjærligheten. Den er mye, mye mer enn bare "se, det går jo så bra, alt stemmer med bildet av den veletablerte familien." Lengselen og følelsen av å være utilfredsstilt er borte. Og forholdet jeg levde i var med på å stenge meg inne. Dette er sikkert ikke det du vil høre, men det er min historie. Nå har jeg et helt annet syn på livet - jeg har fått "levd" en hel masse og fortsetter med det, jeg er nysgjerrig på resten av mitt liv og føler at der ikke er noen sperrer eller noe som holder meg tilbake mer. Anonymous poster hash: 01c16...860
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Ja, har kjent på følelsen når "hverdagen" blir forutsigbar og kjedelig. Har fantasert om sex med andre blant annet. Kommer aldri til å ta stege ut av forholdet da. Hadde levd endel før jeg møtte mannen. Vet av erfaring at en flørt kan bli en dyrkjøpt erfaring. Tanken på å miste mannen til en annen kommer jeg aldri til å risikere. Anonymous poster hash: 5ddbf...4be
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Takk for svar. Jeg elsker han jo. Vil leve med han. Han er snill og grei. Aldri vært slem. Han Vil gjøre alt for at det skal fungere. Snille svigerforeldre, hjelper med det meste. Vi har gått igjennom flere ufrivillig aborter. Og det har nok tatt knekken på meg. Han sier jeg er fin, verdifull, han elsker meg, alle mulige fine ord, men den lengselen for å se at noen annen synes jeg er fin og interessant. Den skriker.. Vil ikke bryte, kommer til å angre. Kunne aldri gått bak ryggen hans og vært utro. Men har derimot pratet med en, og er så betatt av at han er interessert. Men vet også det at han vil bare ha kroppen min. Angrer på livet nå. Er i tvil om alt.. Hi Anonymous poster hash: 78090...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå