Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Da jeg alltid lager den samme oppskriften og tenkte å prøve noe nytt :-) Anonymous poster hash: b796c...9ba
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Vi skal også ha pannekaker! Men.... andre oppskrifter..? Lager alltid en standard røre på melk, mel, egg, smør og en dæsj salt.... også har vi syltetøy eller sukker på.... Ikke særlig sunt, jeg vet Men vi spiser pannekaker så sjelden at når vi gjør det blir det "usunn kose middag". Anonymous poster hash: 9f6ba...ec7
Lady lovely locks Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 1 liter melk 10 egg 3 dl hvetemel 2 dl havregryn 1 dl knuste linfrø 2 ts salt
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 6 egg 5 dl mel (50-50 med hvete og bygg/havremel) 5 dllett melk 1 dl vann 2 ss sukker 50 g smeltet smør 1 ts salt Blir veldig gode, og metter fordi det er mye egg i Beste pannekakene jeg har smakt. For oss rekker det til 2 voksne og to barn, men da har vi litt tomatsuppe først. Anonymous poster hash: 08a43...fb3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Bruker tine sin til amerikanske pannekaker, men har i fifty fifty med fint og grovt mel. Blåbær og bacon til. Anonymous poster hash: fa2b9...e65
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Standard oppskrift pr pers: 1 egg 1 ss smør/ margarin 2 dl hvetemel 3 dl melk Pleier å bytte ut deler av hvetemel med finmalt og grovmalt sammalt og en dæsj med lettkokte havregryn. Anonymous poster hash: 0853d...c0b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Standard oppskrift pr pers: 1 egg 1 ss smør/ margarin 2 dl hvetemel 3 dl melk Pleier å bytte ut deler av hvetemel med finmalt og grovmalt sammalt og en dæsj med lettkokte havregryn. Anonymous poster hash: 0853d...c0b Glemte å skrive: bittelitt salt i røret om man ønsker det Anonymous poster hash: 0853d...c0b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Vi skal også ha pannekaker! Men.... andre oppskrifter..? Lager alltid en standard røre på melk, mel, egg, smør og en dæsj salt.... også har vi syltetøy eller sukker på.... Ikke særlig sunt, jeg vet Men vi spiser pannekaker så sjelden at når vi gjør det blir det "usunn kose middag". Anonymous poster hash: 9f6ba...ec7 Man kan lage pannekaker som er både sunne og mettende. Disse er gode : - 5 egg - ca 8 ss kokosmelk (husker ikke nøyaktig mengde) - 1 most banan - 2 ss mandelmel eller kokosmel Dette gir 5 pannekaker Anonymous poster hash: 21fbc...b2e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Ett egg pr nese + ett ekstra Sammalt hvetemel Havregryn Fintene gulrøtter Melk En anelse salt 1 ts sukker Kardemomme Metter godt, smaker bra. Rør eggene med skiftevis tørt og vått til du er fornøyd med røren. Om du bruker fine Havregryn kan røren bli litt grøtaktig etterhvert. Derfor bruker jeg som regel grove Havregryn. Anonymous poster hash: 06435...f94
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Ett egg pr nese + ett ekstra Sammalt hvetemel Havregryn Fintene gulrøtter Melk En anelse salt 1 ts sukker Kardemomme Metter godt, smaker bra. Rør eggene med skiftevis tørt og vått til du er fornøyd med røren. Om du bruker fine Havregryn kan røren bli litt grøtaktig etterhvert. Derfor bruker jeg som regel grove Havregryn. Anonymous poster hash: 06435...f94 Rettelse: "finrevne gulrøtter" Anonymous poster hash: 06435...f94
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 3 dl fibramel 1 dl havregryn 5 dl lettmelk 4 egg 1/2 ts salt Kjempegode og sunne 😊 Anonymous poster hash: 45a85...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå