Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Jeg har en kjekk mann og et relativt greit ekteskap. VI har våre utfordringer, men ønsker begge å være sammen. Jeg har en god jobb og en god utdannelse. To flotte barn. Mange gode venner. Et godt utseende. Et flott hus. Hytte, båt, bil. Familie som stiller opp. God økonomi. Men jeg er aldri helt fornøyd. Alt jeg oppnår bli bare et skritt på veien. Jeg flørter med andre menn og har flere ganger dratt det for langt (ikke sex). Jeg ønsker flere og flere utfordringer, selv om jeg egentlig har nådd et metningspunkt. Hvordan jobber jeg med dette? Anonymous poster hash: 08428...bd7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Kjenner meg litt igjen... Men jeg har aldri dratt noe for langt med andre menn da. Flørter ikke særlig heller - det blir med tanken. For min del tror jeg at jeg hadde hatt skikkelig godt av å gjøre noe helt annet! Dra til en annen del av verden, gjøre noe helt annet, oppleve noe helt annet.... være litt spontan. Jeg tro ikke jeg egentlig passer til det A4 livet hvor alt er planlagt fra hav til himmel.... men jeg har valgt å leve slik på en måte, siden jeg aldri stoppet utviklingen. Og jeg har 2 flotte barn Jeg tenker at nå handler livet mitt om dem og mannen, og sånn må det være selv om jeg blir litt rastløs noen ganger. Plutselig er barna store og flytter ut. Da kommer "min tid" hvor jeg kan gjøre mer av de sprø innfallene mine - for eksempel dra vekk i 3-6 mnd av gangen og oppleve helt andre ting. Mannen kommer nok ikke til å ha noe i mot det heller Synes nok bare det er deilig å være litt alene hjemme med sine hobbier Anonymous poster hash: d6581...c28
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Du har kanskje aldri opplevd virkelig motgang, og da tror jeg man kan ha vanskelig for å sette pris på det man har. Jeg tenker det er viktig å prøve å skape spenning på andre områder enn å risikere mann og familieliv ved å være utro. Kan dere som familie planlegge et prosjekt sammen, eller du og din mann? Ta dere fri et år og seile verden rundt? Eller begynne med en spennende hobby? Fjellklatring? Basehopping Hva med videreutdanning og satse på å klatre karrieremessig, dersom du har spennende jobbmuligheter? Noen av disse forslagene er kanskje litt ekstreme, men tror det er viktig å prøve å tenke litt utenfor boksen, dersom du ikke trives og føler deg fanget inni den. Anonymous poster hash: 0aa3e...439
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Ligger det ikke i menneskers natur da og alltid ville videre? Jobbe for å få råd til noe nytt osv? Jakte! Har du oppnådd alt du ønsket foreslår jeg en hobby du kan bryne deg på. Sprangridning er feks ambisiøst om man aldri har sitti på en hest før 👍😊 Anonymous poster hash: 145b2...be0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Du har kanskje aldri opplevd virkelig motgang, og da tror jeg man kan ha vanskelig for å sette pris på det man har. Jeg tenker det er viktig å prøve å skape spenning på andre områder enn å risikere mann og familieliv ved å være utro. Kan dere som familie planlegge et prosjekt sammen, eller du og din mann? Ta dere fri et år og seile verden rundt? Eller begynne med en spennende hobby? Fjellklatring? Basehopping Hva med videreutdanning og satse på å klatre karrieremessig, dersom du har spennende jobbmuligheter? Noen av disse forslagene er kanskje litt ekstreme, men tror det er viktig å prøve å tenke litt utenfor boksen, dersom du ikke trives og føler deg fanget inni den. Anonymous poster hash: 0aa3e...439 Du har rett i at jeg aldri har opplevd særlig motgang. Videreutdanning har jeg tatt. Det er ingen utdanning nå som kan gi meg hverken mer lønn eller utfordringer. Liker ikke risikosport, men ser at det kunne ha vært noe dersom jeg hadde likt det. Har tenkt på det med å dra bort, men syns det er vanskelig med tanke på barn og skolegang. Egentlig er jeg en spenningssøker med trygghetsbehov. Det rimer jo ikke... Hi Anonymous poster hash: 08428...bd7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Du har rett i at jeg aldri har opplevd særlig motgang. Videreutdanning har jeg tatt. Det er ingen utdanning nå som kan gi meg hverken mer lønn eller utfordringer. Liker ikke risikosport, men ser at det kunne ha vært noe dersom jeg hadde likt det. Har tenkt på det med å dra bort, men syns det er vanskelig med tanke på barn og skolegang. Egentlig er jeg en spenningssøker med trygghetsbehov. Det rimer jo ikke... Hi Anonymous poster hash: 08428...bd7 Ta deg en 3-4 uker på Lesvos og jobbe med flyktningene der. I gjennom Dråpen i havet feks. Da får du kanskje satt ting i perspektiv igjen og opplevd noe helt annet. Anonymous poster hash: 145b2...be0
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Ta deg en 3-4 uker på Lesvos og jobbe med flyktningene der. I gjennom Dråpen i havet feks. Da får du kanskje satt ting i perspektiv igjen og opplevd noe helt annet. Anonymous poster hash: 145b2...be0 Jeg har tidligere jobbet både i barnevern og rusomsorg, så jeg har sett mye lidelse og erfart mange tøffe tak. Føler ikke at det vil hjelpe. Trenger nok å oppleve noe som gir meg spenning. Er nummert før jeg får meg en affære med en spennende mann som bare kaster seg over meg. Patetisk kjerring på snart 40... Hi Anonymous poster hash: 08428...bd7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Du nærmer deg 40 (er 40?) og tenker 'skal ikke livet by på mer?'. Det skal det. Har du ikke reist nok, gjør det nå. Har du ikke flørtet deg mett, gjør det. Har du ikke hatt nok deilig sex, så gå ut og skaff det. Du lever bare en gang. Enten måma men din gi deg det, eller så må han godta at du trenger å finne spenning andre plasser. Joda, alle smelter av å se ektepar på 90 år som har vært lykkelig gift i 70 år. Men er dét et mål i seg selv, forbli uskilt for enhver pris? Burde ikke målet med livet være å leve det til det fulle? Kjør på, kvinne, opplev alt du kan. Barna dine tar du vare på uansett. Anonymous poster hash: 74143...573
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Tilværelsens uutholdelige letthet. Anonymous poster hash: 82d58...e50
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Du nærmer deg 40 (er 40?) og tenker 'skal ikke livet by på mer?'. Det skal det. Har du ikke reist nok, gjør det nå. Har du ikke flørtet deg mett, gjør det. Har du ikke hatt nok deilig sex, så gå ut og skaff det. Du lever bare en gang. Enten måma men din gi deg det, eller så må han godta at du trenger å finne spenning andre plasser. Joda, alle smelter av å se ektepar på 90 år som har vært lykkelig gift i 70 år. Men er dét et mål i seg selv, forbli uskilt for enhver pris? Burde ikke målet med livet være å leve det til det fulle? Kjør på, kvinne, opplev alt du kan. Barna dine tar du vare på uansett. Anonymous poster hash: 74143...573 Fyller snart 39. "Problemet" når det kommer til menn er vel at jeg tenker at på sikt vil jo alle bli kjedelige og skal jeg bli gammel med en kjedelig mann er det jo en fordel at det er faren til ungene. Anonymous poster hash: 08428...bd7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 Skjønner hvordan du har det og tror det er relativt vanlig. Et resultat av at menneskeheten nå har pakket alt inn i bomull og alt er så trygt at livet føles flatt. Du må enten skaffe deg en jobb eller en hobby som gir deg utfordringer. Jeg har selv heldigvis en jobb som gir meg masse utfordringer. Hadde ikke klart meg uten den. Anonymous poster hash: fa547...cdf
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #12 Skrevet 2. februar 2017 Kan det være at du egentlig flykter fra dine egne følelser og ikke tør å gå inn i deg selv? Anonymous poster hash: 12a38...493
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #13 Skrevet 2. februar 2017 Kan det være at du egentlig flykter fra dine egne følelser og ikke tør å gå inn i deg selv? Anonymous poster hash: 12a38...493 Hvorfor skulle jeg det? Jeg har det jo bra på alle måter. Elsker livet mitt. Trenger bare enda mer. Hi Anonymous poster hash: 08428...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå