Gå til innhold

Analsex trenger råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en date har begynt å ha analsex. Jeg liker det godt og vil gjerne ha det, men jeg er så stressa over tanken på at det kommer avføring. Hva er det jeg kan gjøre for å renske best mulig?

Anonymous poster hash: ddaf1...e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Microlax? Ikke bra i lengden det da...

Anonymous poster hash: c3512...d2f

Skrevet

grønnsåpevann

Anonymous poster hash: 16639...8b0

Skrevet

Microlax? Ikke bra i lengden det da...

Analsex er jo ikke noe man skal ha ofte, da risikerer man å ødelegge "fiseringen". De tror jo at grunnen til at det er så utrolig mye mer analprolaps nå enn før er at "alle" skal ha analsex....

Av og til, greit nok, men ikke hele tiden.

Anonymous poster hash: f9c5e...a5c

Skrevet

Hvordan bruker jeg microlax? Vi møtes ikke så ofte, så det er nok greit å bruke det da.

Skrevet

Jeg kjøpte sånn skylleballong som er beregnet til bruk før analsex. Sjekk på Kondomeriet!

Anonymous poster hash: 973a0...eab

Skrevet

Du kjenner om det er avføring nederst i tarmen dersom du stikker inn en finger. Er det avføring der kan du bruke microlax, men dette bør du ikke gjøre ofte. Denne bør du bruke noen timer før sex, så det ikke siver ut tynn væske iblandet avføring. Rett før kan du så ta en dusj der du skrur av dusjhodet og spyler den tynne strålen hardt mot analåpningen. Da får du ut de siste partiklene og er gullende ren.

Jepp, har fundert på det samme selv :)

Anonymous poster hash: b7526...cad
Skrevet

Dobørste?

Anonymous poster hash: 8040f...1df
Skrevet

Hvis du har vanlig, fast avføring, og går på do en time eller to før sex, så er det ikke noe der med mindre du kjenner litt bæsjetrang.

Anonymous poster hash: c180b...931

Skrevet

Microlax er en liten tynn tube med innhold som skal smøre tarmen og være med på å tømme deg skikkelig. Du smører litt vaselin el.l på tippen og fører den inn. Press inn alt innholdet og knip igjen. Prøv å holde deg (husker ikke tidspunkt, men står på tuben).

Skrevet

Analsex er jo ikke noe man skal ha ofte, da risikerer man å ødelegge "fiseringen". De tror jo at grunnen til at det er så utrolig mye mer analprolaps nå enn før er at "alle" skal ha analsex....

Av og til, greit nok, men ikke hele tiden.

Anonymous poster hash: f9c5e...a5c

Link til at analsex er en nymotens greie? Og gjerne en link til at det er mer analprolapser nå enn tidligere?

For det du sier er bare tull😂

Anonymous poster hash: 065cf...330

Skrevet

Kjøp en sprøyte på apoteket og skyll med lunkent vann. Ikke for ofte, kan ødelegge tarmfloraen din. Lykke til!

Skrevet

Hvis du har vanlig, fast avføring, og går på do en time eller to før sex, så er det ikke noe der med mindre du kjenner litt bæsjetrang.

Anonymous poster hash: c180b...931

Slik er det ikke hos meg i alle fall..

Skrevet

Du kjenner om det er avføring nederst i tarmen dersom du stikker inn en finger. Er det avføring der kan du bruke microlax, men dette bør du ikke gjøre ofte. Denne bør du bruke noen timer før sex, så det ikke siver ut tynn væske iblandet avføring. Rett før kan du så ta en dusj der du skrur av dusjhodet og spyler den tynne strålen hardt mot analåpningen. Da får du ut de siste partiklene og er gullende ren.

Jepp, har fundert på det samme selv :)

Gullende ren??? 🤣🤣🤣🤣🤣 Lurer på hva du legger i det begreper. Er man gullende ren hvis man ikke har synlig avføring et sted?

Anonymous poster hash: 8b20a...0c3

Skrevet

Gullende ren??? 🤣🤣🤣🤣🤣 Lurer på hva du legger i det begreper. Er man gullende ren hvis man ikke har synlig avføring et sted?

Når man har null avføring i nedre del av tarmen og er grundig vasket. Då tåler man både å bli slikket der og evt få ført noe inn.

Skrevet

Når man har null avføring i nedre del av tarmen og er grundig vasket. Då tåler man både å bli slikket der og evt få ført noe inn.

Hvis man vil ha tarmbakterier i munnen så er det bare å slikke i vei..

Skrevet

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...