Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #1 Skrevet 2. februar 2017 Og jeg har lyst til å vise henne litt oppmerksomhet. Men vil ikke sende blomster. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: c39c5...a54
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Lag mat som er lett å varme opp , feks en form meg lasagne . Bake litt . Skriv ett koselig kort . Anonymous poster hash: 246e1...2eb
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Hva som helst. Har vært der, og ALT tas imot med takk. Mat, besøk, praktisk hjelp, blomster, brev, en koselig sms - alt er tegn på omsorg. Men det er vanskelig å peke på en oppgave og BE om hjelp, så å bare tilby seg å ta en konkret jobb, gjør det lettere for henne å si ja takk. "Si fra hvis du trenger noe" er umulig å forholde seg til... Anonymous poster hash: 2d3d0...ab5
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Takk for svar og gode råd. Jeg kan desverre ikke bake noe da vi bor veldig langt ifra hverandre. Men kanskje jeg kan ordne det gjennom datteren og kanskje bestille noe mat fra en plass Anonymous poster hash: c39c5...a54
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Sjekk denne; morgenlevering.no Anonymous poster hash: ebf6c...c9a
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Takk for svar og gode råd. Jeg kan desverre ikke bake noe da vi bor veldig langt ifra hverandre. Men kanskje jeg kan ordne det gjennom datteren og kanskje bestille noe mat fra en plass Anonymous poster hash: c39c5...a54 Så fint at du vil gjøre noe for din bekjente. Som en annen sier: nesten hva som helst vil varme. Da jeg mistet min mann fikk jeg selvsagt masse, masse blomster og hilsner. Det varmer veldig. Men det som varmet ekstra var: - når noen skrev litt mer, for eksempel i et brev eller et langt kort. En kollega av mannen skrev for eksempel hvordan det var da han selv og søstrene mistet sin pappa da de var like gamle som mine barn var. Og at det hadde gått fint med dem tross alt. En venninnes mor skrev også et sånt langt, fint brev - når de kom på døren med noe de hadde bakt, eller en gryte de hadde laget - eller når de plutselig bare hjalp med noe jeg ikke hadde bedt om - for eksempel tok naboen plutselig og renset hele oppkjørselen min for ugress og om vinteren kom de bare og måkte hos meg. - Eller når de sendte noe annet enn blomster. En venninnes mor sendte meg noen fine, trlstende bøker, sjefen min sendte en diktsamling med dikt av Edit Sødergran, en venninne og mannen ga meg en kindle. - når de sendte meg bilder av mannen min som jeg ikke hadde fra før og fortalte om minner de hadde om ham som jeg ikke visste om. Så jeg foreslår at du skriver et brev med noe litt mer enn bare "sender varme tanker", osv. Det er selvsagt nærmest umulig å vite hva man skal skrive, men selv syntes jeg i hvert fall at ingenting folk skrev eller sa var dumt eller teit (bare du ikke kommer med råd som du ikke har forutsetninger for å gi) Og så kan du kanskje finne et fint dikt eller kjøpe en fin bok å sende. Og pass på at det ikke blir med denne ene hilsenen. Om et halvt år, ett år, to - pass på å si at du tenker på henne. Folk glemmer så fort og tror at man bare går videre. Men sorg kan ta veldig lang tid, og savnet er der for alltid. Anonymous poster hash: 3baab...34f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Tusen takk for tipset om morgenlevering! Det blir så jeg bestiller en frokostpakke med ett magasin og noe søtt Anonymous poster hash: c39c5...a54
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Hei. Så trist å høre. Vi hadde en god venn som mistet sin mor brått. Hun var ikke så gammel, så stort sjokk. Han var helt kvalm av blomstene som alle sendte ( vi snakket med kona hans). Så istedet for blomster gikk vi på ett ølutsalg og kjøpte en stor kurv med fancy øl. Det syntes han var helt supert og var veldig glad for at vi ikke ga flere blomster. Litt snål oppmerksomhet kanskje, men det funket. Hva med å gi henne gavekort på frisør, ansiktsbehandling eller lignende? Anonymous poster hash: 45b62...600
I scream for icecream! Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 (endret) Morgenlevering er helt fantastisk! Anbefales! Ser noen andre her også har nevnt den. Jeg ville satt utrolig stor pris på å få noe slikt, blomster blir det sikkert nok av. Endret 2. februar 2017 av I scream for icecream!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå