Gå til innhold

Barnefar har stevnet meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Bf har nå stevnet meg (har gått og ventet på dette siden fødsel..) og barnet vårt er bare 6 mnd gammelt.. 😭 Han er anmeldt for vold mot meg, dog har han aldri gjort barnet vårt noe fysisk. "Kun" kjeftet, men dette kan jeg ikke bevise..

Har noen erfaring med en sykt dyktig advokat!? Spiller ingen rolle hvor dyr.. Jeg bor på Sørlandet, men kan godt ha advokat i Oslo feks. Har du anbefalinger så skriv gjerne hvorfor du anbefaler akkurat din advokat. Det er så vanskelig å velge når man ikke kjenner noen 😔

Tusen takk på forhånd!

Anonymous poster hash: d7e4d...923

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det han ønsker da? Samvær? Hovedomsorgen?

Anonymous poster hash: a714d...cc0

Skrevet

Dag Inge Urå i Tønsberg er rå, jobber kun med barnesaker

Anonymous poster hash: 56eee...2a9

Skrevet

Spiller ingen rolle hvilken advokat du har. Babyen er 6 mnd og han er at anmeldt for vold... Han vinner ikke. Pust med magen, dette går bra!

Anonymous poster hash: 56470...db5

Skrevet

Spiller ingen rolle hvilken advokat du har. Babyen er 6 mnd og han er at anmeldt for vold... Han vinner ikke. Pust med magen, dette går bra!

Enig.

Anonymous poster hash: 67dfe...2eb

Skrevet

Han har uansett krav på delt foreldreansvar og samvær, kanskje samvær med tilsyn, men samvær har han krav på.

Anonymous poster hash: 1b43b...8c0

Skrevet

Han har krav på samvær og foreldreansvar, ja.

Min eks er dømt for vold, han har også psykisk mishandlet barnet vårt, har flere dommer på seg, og likevel fikk han samvær selv om barnet selv ikke vil ha det.

Han mistet ikke samværsretten før han truet barnet på livet da det var 8 år gammelt. Hatt tre forskjellige dommere..

Anonymous poster hash: ddd21...4fe

Skrevet

Han har uansett krav på delt foreldreansvar og samvær, kanskje samvær med tilsyn, men samvær har han krav på.

Anonymous poster hash: 1b43b...8c0

Det er ikke sikkert. Var nettopp vitne i en rettsak hvor mor ønsket å frata far samvær pga nettopp dette og hun vant.

Selv har jeg vært gjennom så mange rettsaker med barnefar at jeg med sikkerhet kan si at far i dette tilfelle ikke kommer til å få hovedomsorg. Og jeg har ikke engang anmeldt barnefar for vold, selvom jeg kunne gjort det.

Men at far i dette tilfelle kan få samvær er klart, men han fra ikke hovedomsorg.

Skrevet

Han har ikke krav på noe som helst! Ungen har...

Skrevet

Jeg har ikke tenkt til å nekte han samvær, men ønsker med tilsyn og at den skal være minimal da han sliter psykisk.. Ønsker derfor tips om flinke advokater.

Skrevet

Han kommer jo til å få samvær uansett om han har begått vold mot mor....

Dersom han er dømt for volden, så vil han nok få mindre samvær med tilsyn, men om han ikke er dømt så kan ingen ta fra han samvær på bakgrunn av mors "beskyldninger"...... da vil han jo kunne få samvær uten tilsyn etterhvert. Og slik bør det også være... ikke at jeg ikke tror på HI, men det er ganske mange damer som beskylder fedre for ting og tang for å frata de samvær (mange gærne damer med andre ord..) og vi bør være veldig glade for at ikke enhver beskyldning automatisk fratar foreldren retten til å være far... 

Anonymous poster hash: 526c8...0eb
Skrevet

Dersom han er dømt for volden, så vil han nok få mindre samvær med tilsyn, men om han ikke er dømt så kan ingen ta fra han samvær på bakgrunn av mors "beskyldninger"...... da vil han jo kunne få samvær uten tilsyn etterhvert. Og slik bør det også være... ikke at jeg ikke tror på HI, men det er ganske mange damer som beskylder fedre for ting og tang for å frata de samvær (mange gærne damer med andre ord..) og vi bør være veldig glade for at ikke enhver beskyldning automatisk fratar foreldren retten til å være far...

Ingen problem i fht anmeldelsen. Han er siktet, ikke lengre bare mistenkt. OG han skal pågripes. SÅ sterke bevis har jeg på at overgrepet har skjedd. Så det er ikke noe å tenke på.

Kan noen anbefale meg en god advokat?!

Skrevet

Ingen problem i fht anmeldelsen. Han er siktet, ikke lengre bare mistenkt. OG han skal pågripes. SÅ sterke bevis har jeg på at overgrepet har skjedd. Så det er ikke noe å tenke på.

Kan noen anbefale meg en god advokat?!

Ble anbefalt alice jerwell hun er på Sørlandet.

Anonymous poster hash: 0c650...cdb

Skrevet

Kan anbefale Erik Ringberg i Tromsø

Anonymous poster hash: 10f58...191

Skrevet

Nei vi bør være glade for at foreldre skal få så mange sjanser til å ødelegge barn og den andre foreldren, før man setter ned foten.

Ser poenget, mange ødlagte mennesker der ute hvor systemet har svikta.

Anonymous poster hash: e983a...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...