Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Skal for første gang til København og lurer på hva som er enklest av metro og tog? Vi skal bo på Cabinn City. Har prøvd å google meg frem 🙈 men er elendig på det tydeligvis... Og om noen har tips til hva som kan gjøres blir jeg glad 😊 Vi har 2,5 dag. Eneste som er klart er at vi skal ta kanalbåt 😊😊😊 Anonymous poster hash: bbc8f...51d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #2 Skrevet 2. februar 2017 Det er ikke langt fra flyplassen til København. Ta taxi- 200kr Anonymous poster hash: 73d01...17f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #3 Skrevet 2. februar 2017 Ta tog inn til Københavns hovedbanegård. Tar 10 min og er mye billigere enn taxi. Derfra er det gangavstand (5 min, maks) til Cabinn. Anonymous poster hash: 1d691...641
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #4 Skrevet 2. februar 2017 Fra ankomsthallen på Kastrup kommer du umiddelbart ombord både i Metroen og i vanlige tog, men Metrotogene går ikke innom Banegården. Du kan gå av på Kongens Nytorv, men da er det litt mer avstand å gå. Anonymous poster hash: 1d691...641
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Ta tog inn til Københavns hovedbanegård. Tar 10 min og er mye billigere enn taxi. Derfra er det gangavstand (5 min, maks) til Cabinn. Anonymous poster hash: 1d691...641 Supert 😊 Tusen takk for svar 😊 Fant det nå på kartet, ser enkelt ut å finne frem, så da regner jeg med vi klarer å finne det 😊😊 Anonymous poster hash: bbc8f...51d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 God fornøyelse! Jeg elsker K.havn... Kanalturen er veldig hyggelig. Ta varmt tøy med hvis dere drar nå før påske, der er ikke tak over båtene... Anonymous poster hash: 1d691...641
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Det er min favorittby! Kos dere,spis masse god mat og ta en tur innom tivoli Anonymous poster hash: 5a90b...696
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Ta toget, koster 36,- danske til hovedbanegården midt i sentrum. Anonymous poster hash: dcbe7...940
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Det er min favorittby! Kos dere,spis masse god mat og ta en tur innom tivoli Anonymous poster hash: 5a90b...696 Det står på tivoli sine sider at de ikke åpner før i april 😑 Vi reiser nå i februar 😊 Restauranter har jeg googlet, og har funnet noen som skal prøves ut 😊 Tusen takk for svar 😊 Anonymous poster hash: bbc8f...51d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Fra ankomsthallen på Kastrup kommer du umiddelbart ombord både i Metroen og i vanlige tog, men Metrotogene går ikke innom Banegården. Du kan gå av på Kongens Nytorv, men da er det litt mer avstand å gå. Anonymous poster hash: 1d691...641 Da blir det tog 😊 Tusen takk for svar 😊 Anonymous poster hash: bbc8f...51d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 God fornøyelse! Jeg elsker K.havn... Kanalturen er veldig hyggelig. Ta varmt tøy med hvis dere drar nå før påske, der er ikke tak over båtene... Anonymous poster hash: 1d691...641 Ok, ikke tak? Skal pakke med ull og vinterklær 😝 Gleder oss 😊😊 Men ser at båten stopper kun i Nyhavn og ved gammel strand. Ikke mye hopp av og på som man vil da 😝 Vi reiser i februar, var vel ikke helt heldig med den. Tivoli er stengt og stoppene ved båten åpner ikke før i mars en gang 😊 Anonymous poster hash: bbc8f...51d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #12 Skrevet 2. februar 2017 Ok, ikke tak? Skal pakke med ull og vinterklær 😝 Gleder oss 😊😊 Men ser at båten stopper kun i Nyhavn og ved gammel strand. Ikke mye hopp av og på som man vil da 😝 Vi reiser i februar, var vel ikke helt heldig med den. Tivoli er stengt og stoppene ved båten åpner ikke før i mars en gang 😊 Anonymous poster hash: bbc8f...51d Det er flere selskaper som tilbyr båtturer, og man kan gå av og på flere steder. Også i Christianshavn og på Islands Brygge (der hvor "badeplassen" er, med trekaia som folk bader fra om sommeren.) Anonymous poster hash: 1d691...641
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #13 Skrevet 2. februar 2017 Det er flere selskaper som tilbyr båtturer, og man kan gå av og på flere steder. Også i Christianshavn og på Islands Brygge (der hvor "badeplassen" er, med trekaia som folk bader fra om sommeren.) Anonymous poster hash: 1d691...641 Jeg vrøvler, det er såklart Kalvebod Brygge. På den andre siden. Men båtene har flere stopp, litt avhengig av hvem du velger å reise med. Anonymous poster hash: 1d691...641
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #14 Skrevet 2. februar 2017 Jeg vrøvler, det er såklart Kalvebod Brygge. På den andre siden. Men båtene har flere stopp, litt avhengig av hvem du velger å reise med. Anonymous poster hash: 1d691...641 Jeg har bestilt plass allerede, og det stod i mailen at det var kun de to stedene båten stopper 😱 Men det går nok fint 😊 Vi får jo sett det vi vil se fra sjøsiden 😊 Anonymous poster hash: bbc8f...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå