Gå til innhold

4 stjernes middag,og feks sophie elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er kjendis, og blir bedt med i ett slikt program, hvorfor øver man seg ikke på det man skal lage?

Hvorfor tar feks sophie elise og øver seg på de rettene hun selv bestemmer seg for å lage?

For det ser jo helt trøstesløst ut å stå der med en lang brødkniv å prøve kutte løk, og å klure så vanvittig med avokadoen, og for ikke å snakke om at man kaster agurken...forde man ikke får av plasten.

Når man gjør sånn på tv fremstår man som tafatt, hjelpesløs, litt kort, håpløs, dum.....ja.....

Og jeg forstår ikke hvorfor en del deltagere ikke ønsker å sette seg selv i ett bedre lys.....

Hvorfor ikke lage rettene en gang på forhånd.....så du i det minste har litt anelse.

Det skjønner ikke jeg.

Det hade jo vert så vanvittig lett for sophie elise å trent litt på de tre rettene, og så bare kokkelert og gjort alt knallbra, og folk hadde blitt sååååååå positivt overaska.

Hvorfor ikke øve på forhånd?

Sophie elise sin innsats var som å gå opp til en heildagsprøve i ett fag du aldrig har hatt......

-synd, for jenta har potensiale hun, men hun mer eller mindre bevist velger å gå på tv med null kunskap om det hun skal gjøre og lage, hvilket gjør at hun blir oppfattet i ett svert negativt lys.

Hvorfor velger man det?

Hvorfor velger HUN det, hun som er så redd andre skal mene at hun ikke er god nok....

Anonymous poster hash: e5da5...ea4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg, skjønner ikke helt greia med at man gidder og dumme seg ut på tv på den måten når det kunne vært unngått.

Anonymous poster hash: 4823d...026

Skrevet

Kanskje hun fikk ekstra betalt av tv-teamet for å holde på sånn. Tenk på at hun i det der danseprogrammet hun varmed i spilte en helt annen rolle. Sophie Elise vet hva hun gjør og lever i en symbiose med media. Målet er såklart å skape blest om seg selv, få flere klikk og dermed mer cash.

Anonymous poster hash: 4fa7a...28e

Skrevet

Når man er kjendis, og blir bedt med i ett slikt program, hvorfor øver man seg ikke på det man skal lage?

Hvorfor tar feks sophie elise og øver seg på de rettene hun selv bestemmer seg for å lage?

For det ser jo helt trøstesløst ut å stå der med en lang brødkniv å prøve kutte løk, og å klure så vanvittig med avokadoen, og for ikke å snakke om at man kaster agurken...forde man ikke får av plasten.

Når man gjør sånn på tv fremstår man som tafatt, hjelpesløs, litt kort, håpløs, dum.....ja.....

Og jeg forstår ikke hvorfor en del deltagere ikke ønsker å sette seg selv i ett bedre lys.....

Hvorfor ikke lage rettene en gang på forhånd.....så du i det minste har litt anelse.

Det skjønner ikke jeg.

Det hade jo vert så vanvittig lett for sophie elise å trent litt på de tre rettene, og så bare kokkelert og gjort alt knallbra, og folk hadde blitt sååååååå positivt overaska.

Hvorfor ikke øve på forhånd?

Sophie elise sin innsats var som å gå opp til en heildagsprøve i ett fag du aldrig har hatt......

-synd, for jenta har potensiale hun, men hun mer eller mindre bevist velger å gå på tv med null kunskap om det hun skal gjøre og lage, hvilket gjør at hun blir oppfattet i ett svert negativt lys.

Hvorfor velger man det?

Hvorfor velger HUN det, hun som er så redd andre skal mene at hun ikke er god nok....

Anonymous poster hash: e5da5...ea4

Litt som at de med svært mange skrivefeil ikke burde kommentere andres feil på et skriftlig forum? Man burde jo sjekke ordlista først, liksom....

Anonymous poster hash: 29878...92e

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Hun spiller selvfølgelig dum med vilje. Sophie Elise er ganske smart når det kommer til media. Tenk hvor mye mer oppmerksomhet hun får når hun er helt håpløs på 4-stjernes middag i forhold til hvis hun hadde gjort en ok jobb. Har ikke sett programmet men INGEN er så dumme at de ikke klarer å få av plasten på en agurk...i et kjøkken fullt av kniver.

Skrevet

Hvis det hadde vært min datter/sønn som var så klønete på kjøkkenet hadde jeg som mor blitt ganske flau.

Anonymous poster hash: ad310...e1b

Skrevet

Hun spiller selvfølgelig dum med vilje. Sophie Elise er ganske smart når det kommer til media. Tenk hvor mye mer oppmerksomhet hun får når hun er helt håpløs på 4-stjernes middag i forhold til hvis hun hadde gjort en ok jobb. Har ikke sett programmet men INGEN er så dumme at de ikke klarer å få av plasten på en agurk...i et kjøkken fullt av kniver.

Hvorfor vil noen spille dum med vilje? Hva har du levd av de siste åra? Jeg har latet som jeg har vært dum... liksom? Seriøst? Greit nok at hun tjener penger på den måten, men at det er slik hun vil fremstå for verden og bli husket som hun blåste opererte bloggerdama som ikke greier noe. Det skjønner jeg ikke. Hun har jo tydeligvis også problemer med selvfølelse også og da hjelper det lite å dra seg selv ned hele tiden?

Anonymous poster hash: f93dd...5aa

Gjest Darwinia:-)
Skrevet (endret)

Hvorfor vil noen spille dum med vilje? Hva har du levd av de siste åra? Jeg har latet som jeg har vært dum... liksom? Seriøst? Greit nok at hun tjener penger på den måten, men at det er slik hun vil fremstå for verden og bli husket som hun blåste opererte bloggerdama som ikke greier noe. Det skjønner jeg ikke. Hun har jo tydeligvis også problemer med selvfølelse også og da hjelper det lite å dra seg selv ned hele tiden?

Anonymous poster hash: f93dd...5aa

Fordi det genererer klikk. Og klikk=penger. Det er ikke første gang Sophie-Elise fremstår som komplett idiot for senere å avsløre at det var et reklamestunt. Tror du helt seriøst at hun ikke klarer å åpne en agurk? At hun må gi opp og kaste den fordi det rett og slett ble for vanskelig?

Jeg ville ikke gjort det selv, men det er fordi jeg ikke har ryggrad nok til å gi fullstendig faen i hva vilt fremmede mennesker tror om meg. Der må jeg se meg slått ned i støvlene av Sophie Elise.

Endret av Darwinia:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...