Gå til innhold

Linni er en sutreunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor barnslig kan en 31 år gammel dame være? Sutrete og umoden med null tyngde - hun burde skjemmes.

Anonymous poster hash: 86830...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke Vendela er noe bedre. Sitter på sin høye hest og ser ned..

Anonymous poster hash: 3d787...a61

Skrevet

Vendela er et kapabelt voksent menneske. Linni er en ubrukelig småjente. Det er ingen poeng for å være nusselig. På min farm hadde vi spist Linni så fort vi slapp opp for kjøtt.

Skrevet

Skjønner Linni godt jeg. Hun har stått på hele veien. Ingen som ser gutta som drar ut sine arb.oppg for å slippe å vaske. Det er lov å bli lei seg når man blir snakket til i påhør av hele gruppa for noe som var en misforståelse. Synes Ida kunne ha sagt noe! Det hele var jo basert på en samtale mellom henne og Linni.

Jeg tror Vendela undervurderer Linni, og lar de andre ha mer frie tøyler fordi hun respekterer de mer.

Anonymous poster hash: 49d23...fb7

Skrevet

Skjønner Linni godt jeg. Hun har stått på hele veien. Ingen som ser gutta som drar ut sine arb.oppg for å slippe å vaske. Det er lov å bli lei seg når man blir snakket til i påhør av hele gruppa for noe som var en misforståelse. Synes Ida kunne ha sagt noe! Det hele var jo basert på en samtale mellom henne og Linni.

Jeg tror Vendela undervurderer Linni, og lar de andre ha mer frie tøyler fordi hun respekterer de mer.

Vel. Hva er det å respektere?

Skrevet

Vendela er et kapabelt voksent menneske. Linni er en ubrukelig småjente. Det er ingen poeng for å være nusselig. På min farm hadde vi spist Linni så fort vi slapp opp for kjøtt.

Helt uenig med deg der! Vendela tolker ting slik hun vil, og er absolutt ikke åpen for å høre på andre. På min farm hadde vi satt Vendela til å tømme dassen. Hver dag. Alene.

Skrevet

Smålig å ta opp det på en slik måte foran hele gruppa av Vendela. Og det vises jo godt hva slags tanker Vendela hadde om Linni fra før..

Anonymous poster hash: b8d86...d3f

Skrevet

Smålig å ta opp det på en slik måte foran hele gruppa av Vendela. Og det vises jo godt hva slags tanker Vendela hadde om Linni fra før..

Anonymous poster hash: b8d86...d3f

Helt enig med deg der! Syns Vendela viser bare mer og mer sine negative sider. Håper uansett at Petter vinner hele greia :)

Anonymous poster hash: f1508...671

Skrevet

Det er Vendela som er ei heks!! Fysj for ei ekkel dame.

Anonymous poster hash: 976b6...695

Skrevet

Syns ikke Vendela er noe bedre. Sitter på sin høye hest og ser ned..

Anonymous poster hash: 3d787...a61

Vendela har tapt seg de siste episodene synes jeg

Anonymous poster hash: 121be...c82

Skrevet

Vel. Hva er det å respektere?

Det er helt umulig å forklare deg noe som helst om respekt for andre

Skrevet

Jeg håper fortsatt at Vendela går av med seieren,men likte ikke måten hun snakket til Linni på eller blikkene hun ga henne.

Uansett syns jeg Vendela er herlig person som er flink til å jobbe og som fortjener å vinne farmen :)

Anonymous poster hash: 1baab...2fa
Skrevet

Det er helt umulig å forklare deg noe som helst om respekt for andre

Oj, så såra og stusselig. Du går på grillen, du også.

Skrevet

Min mening er at Linni, som for øvrig har en skyhøg iq og er medlem av Mensa, gjør seg dummere enn hun er.

Men hun sutrer jo. Det er vel hevet over enhver tvil. Klaget over at hun ble satt til alle drittjobbene allerede første dagen.

Alle må gjøre noen drittjobber. Det er hver sin gang.

Linni går jo til gutta, og til ida og sier dånn fjortis-aktig at "å herreguuud, den og den sa det og det og bare, og herreguuuuud assa...."

Det er sånn umodne pubertetslus snakker. Ikke boksne intligente mødre.

-slitsomt.

Jo da, Linni står på, hun jobber, hun er blid og positiv.

Men denne "krangelen" var jo virkelig fjøra og de ti hønsene.....de ordna jo egentlig opp ute...hvorfor hun styra og grein og sutra til ida må fuglene vite.

Vendela er super, voksen, og verdig. Hun er ikke noe nedlatende synes jeg. Hun er beste storbonden.

Anonymous poster hash: 19f2b...8fc

Skrevet

Min mening er at Linni, som for øvrig har en skyhøg iq og er medlem av Mensa, gjør seg dummere enn hun er.

Men hun sutrer jo. Det er vel hevet over enhver tvil. Klaget over at hun ble satt til alle drittjobbene allerede første dagen.

Alle må gjøre noen drittjobber. Det er hver sin gang.

Linni går jo til gutta, og til ida og sier dånn fjortis-aktig at "å herreguuud, den og den sa det og det og bare, og herreguuuuud assa...."

Det er sånn umodne pubertetslus snakker. Ikke boksne intligente mødre.

-slitsomt.

Jo da, Linni står på, hun jobber, hun er blid og positiv.

Men denne "krangelen" var jo virkelig fjøra og de ti hønsene.....de ordna jo egentlig opp ute...hvorfor hun styra og grein og sutra til ida må fuglene vite.

Vendela er super, voksen, og verdig. Hun er ikke noe nedlatende synes jeg. Hun er beste storbonden.

Anonymous poster hash: 19f2b...8fc

Helt enig med deg at Linni sutrer mye, men det var ikke pent gjort av Vendela å 'ta' henne sånn.

Skrevet

Kranglen var tåpelig. Oppførselen til Linni etterpå var tåpelig. Og jeg liker ikke kvinner som spiller på å være dummere enn de er, det irriterer meg sterkt.

Har fra før av ikke det beste inntrykket av Vendela. Men hun klarer seg bra. Hun ville få leve på min farm.

Skrevet

De er flotte damer på hver sin måte! Ikke rart det blir litt irritasjon og konflikter når man lever så tett oppå hverandre!

Anonymous poster hash: f0fa8...585

Skrevet

Jeg håper fortsatt at Vendela går av med seieren,men likte ikke måten hun snakket til Linni på eller blikkene hun ga henne.

Uansett syns jeg Vendela er herlig person som er flink til å jobbe og som fortjener å vinne farmen :)

Anonymous poster hash: 1baab...2fa

Jeg fikk dårlig inntrykk av Vendela da ho snakket så stygt om nykommerne da de kom. At voksne folk fryser ut andre er helt uforståelig for meg.

Anonymous poster hash: d6ba7...355

Skrevet

Jeg fikk dårlig inntrykk av Vendela da ho snakket så stygt om nykommerne da de kom. At voksne folk fryser ut andre er helt uforståelig for meg.

Anonymous poster hash: d6ba7...355

Helt enig med deg!

Skrevet

Heia Petter!!!!

Anonymous poster hash: a7228...2b1

Skrevet

Ingen av de fremstår som veldig kapable spør du meg.. men når det er sagt synes jeg Vendela fremsto som stresset og at hun hørte det hun selv ville slik at det ble en stor misforståelse.

Men vi får vel kun se en brøkdel av det som faktisk skjedde så er ikke godt å si hvem som gjorde hva.

Men når vi snakker om sutreunge er det vel Tore som burde fått den tittelen.

Petter har overasket positivt og Lothe sjarmerer meg selvom han har bodd bak en stein og har et syn på kjønn som jeg langt i fra er enig i.

Merkelig at en gjeng med «kjendiser» engasjerer såpass 😊😊

Anonymous poster hash: 5b0cf...4ca

Skrevet

Forskjellen på Petter og Linni er enorm. Linni er forøvrig langt fra Mensa-materiale, som det ble påstått over her, uavhengig av om hun later som hun er dummere enn hun er - hun scoret 108 på Mensa-test i p4 (hvilken paradoksal frase...) og Mensakravet er 131. Forøvrig er det lite som tyder på at hun later som.

Anonymous poster hash: 86830...627
Skrevet

Stått på hele veien? Det første hun gjorde var å late som hun ikke kunne sy fordi det var så kjedelig....

Anonymous poster hash: 2f993...8c4

Skrevet

Vendela er kompetent og moden. Linni er overdramatisk og nærtakende, og hun har bygd opp dette med at hun synes Vendela er så streng ved å klage til alle i lang tid fremfor å ta en voksen prat med Vendela.

Anonymous poster hash: 2f993...8c4

Skrevet

Ikke mye kjøtt på den da, silikon er ikke spiselig :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...