Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Hun begynner på skolen til høsten, men er så utrolig distré osv! Hun må få beskjeder flere ganger, velter hun et glass står hun bare å ser på det før hun finner på noe annet å gjøre. Tørker ikke opp eller sier ifra. På treningen er alle barna med å løper, hopper osv. Hun gidder i 10sekunder før hun begynner å finne på alt mulig slags tull mens de andre barna fortsatt gjør som de får beskjed om. Jeg gidder snart ikke å t henne med på treningen. Er ganske lei av at hun ikke gjør som hun får beskjed om, glemmer ting, veler rundt osv. Uansett! Anonymous poster hash: bcab2...339
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 helt normalt for den alderen Anonymous poster hash: 88828...6f4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Omtrent sånn er min 5-åring også. Han går på skøyteskole og barneidrett, og sånn du beskriver at din er på treningen, sånn er min på skøyteskolen. Men på barneidretten er han med på alt fra begynnelse til slutt. Hos min er jeg ganske sikker på at det handler om interesse, og han kommer nok til å slutte på skøyteskolen, men han ville tenke litt mer på det først. Så kanskje hun rett og slett går på feil fritidsaktivitet? Vi har for øvrig nettopp vært på foreldresamtale i barnehagen, og han er visst, utrolig nok, helt på linje med andre på samme alder når det gjelder konsentrasjon, følge beskjeder osv. Vi var også litt bekymret, men det er nok alderen. Anonymous poster hash: 850bd...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå