Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Jeg har latt etterveksten min gro ut nå i over 1,5 år og er sååå drittlei. Har så lusst å gjøre noe med håret mitt, men å farge etterveksten er uaktuelt da jeg skal ha min naturlige tilbake. Hårfargen min er naturlig en varm bruntone, ikke for mørk og det fargede håret er en varm blond. Disse to fargene går veldig godt sammen å jeg får mange kompliment. Men er veldig frista til å prøve https://www.vita.no/merker/colorista?esv_medium=SEA_Search&esv_source=Google&esv_campaign=SØK-Brands-Classic-Medium&gclid=CMTU4cSN79ECFVnGsgodN5UE3A bare i det fargede håret mitt, men er redd jeg skal angre:-/ Noen tips? Anonymous poster hash: 08729...14d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Men hva er spørsmålet? Jeg synes ikke det blir pent, men det er nå bare min smak... Anonymous poster hash: 1d699...8a3
Fandens Oldemor Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Du burde prøve å få den samme fargen i hele håret.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Dra til frisøren du. Anonymous poster hash: c869d...411
MMP Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Jeg hadde aldri liiiivet tatt den sjansen Har du holdt ut i 1, 5 år, så hadde jeg dradd til frisør om jeg skulle farge/stripe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå