Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Noen som vil dele oppskrift? På noe som metter lenge? Gjerne kaloriinnhold og hvis noen har regnet ut Anonymous poster hash: 47f41...8c8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Vann, 2 "scoop" måltidserstatterpulver med vaniljesmak, frossen bærblanding (liker best skogsbær) til passe tykkelse. Anonymous poster hash: 4f0c3...f3f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Teller aldri kalorier, det er viktigere å holde blodsukkeret stabilt. Jeg lager denne: Kjører mandler/nøtter til mel først. Så har jeg i en-to eggeplommer, litt salt, vaniljepulver, en halv banan og/eller en halv avokado, bær etter ønske, vann. Istedenfor vann kan man ev. bruke Biola naturell, kefir, havrefløte e.l. Jeg har gjerne i litt olje i tillegg, Udo's Choice eller linfrøolje. Hender jeg har oppi litt tangmel, greens, frossen spinat også. Denne holder meg mett i mange timer. Anonymous poster hash: 8f4dc...9a2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Litt frosne bær, for eksempel blåbær eller bringebær Litt yoghurt naturell eller bringebærtyoghurt En slant eplejuice En banan En neve havregryn Evt. litt proteinpulver eller avocado Anonymous poster hash: 5e3b3...02e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 2 rå egg. en halv banan. fryste bringebær. ekstra lett melk eller fløte Anonymous poster hash: 84c0d...00f
Luksusdyret Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Eplejuice Tine vaniljeyoghurt Smoothieblanding med bær fra f. eks. Kiwi eller Coop Grønnkål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå