Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 jeg ta hver vårt fly? Vi skal reise uten barna for første gang siden vi fikk barn. Har tre stykker og ønsker ikke at de skal miste begge foreldrene om noe skjer med flyet. Anonymous poster hash: f7c9b...969
Snuppa09 Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Ja hvis dere også alltid kjører bil hver for dere. Det er mange 100 ganger farligere.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #5 Skrevet 2. februar 2017 Er dere kongelige??? Anonymous poster hash: 5ea08...d5e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #6 Skrevet 2. februar 2017 Absolutt. Dere bør også ta inn på hvert deres hotell og spise middag på ulike restauranter. Kan jo skje terrorangrep 😮 Anonymous poster hash: 9fb91...a7b
Iiiiik Skrevet 2. februar 2017 #7 Skrevet 2. februar 2017 Det ville jeg ikke gjort. Noe av gleden med å reise på tur sammen er vel å faktisk reise sammen?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #8 Skrevet 2. februar 2017 Ja hvis dere også alltid kjører bil hver for dere. Det er mange 100 ganger farligere.Vi kjører ikke bil sammen nei Anonymous poster hash: f7c9b...969
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #9 Skrevet 2. februar 2017 Wow... Anonymous poster hash: 3ba06...045
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #10 Skrevet 2. februar 2017 Åh, herregud! Tror du/dere bør bruke pengene på psykolog i stedet... Å leve med slike krisetanker hele tiden kan umulig være godt? For barnas del bør du ta tak i dette så ikke det videreføres til dem. Dere kjører aldri bil sammen engang? Dette må dere ta tak i. Anonymous poster hash: dbcdc...da9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #11 Skrevet 2. februar 2017 Vi kjører ikke bil sammen nei Anonymous poster hash: f7c9b...969 Haha, tar dere to drosjer også? Og ligger på hvert deres hotel? For ikke å snakke om å ikke gå sammen på gaten, man kan jo bli meiet ned. For å svare på spørsmålet, så skjønner jeg tanken altså. Jeg har selv kjent på det når både mannen og jeg reiser sammen, men det gjelder både bil og fly. Og sånne tanker kan man ikke få ta overhånd. Da blir det usunt. Det som skjer, det skjer, og man kan ikke sikre seg mot alt. Anonymous poster hash: 290e5...82f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #12 Skrevet 2. februar 2017 Hvis dette er en reell frykt, ville jeg vurdert om det var like greit å være hjemme. Man kan ikke hele tiden tenke på alt som kan skje. Da får man redusert livskvalitet. Anonymous poster hash: cc951...07c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #13 Skrevet 2. februar 2017 Vi kjører ikke bil sammen nei Anonymous poster hash: f7c9b...969 Å, jeg husker deg! Du som ikke skjønte hvorfor mannen var sur når dere skulle i selskap, da måtte jo begge være edru som kjørte i to biler 😂😂😂😂😂 Du skal vite at du rager HØYT der oppe blant vinnerne av "mest hysteriske mor"-tittelen! Sammen med hun som ville ha sikkerhetsbelter på toget! Anonymous poster hash: 5ea08...d5e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #14 Skrevet 2. februar 2017 Jeg vet ikke om dette er alvorlig ment eller ikke. Hvis det er det, så mener jeg det er mye angst med i bildet. Jeg tror du og mannen din får et mye bedre liv dersom du får hjelp av noen til å endre deg for det bedre. Det fordrer at du ønsker å være mindre bekymret. Uten å selv ville endre seg blir det ingen endring. Høres ut som om livet blir fryktelig dyrt, upraktisk og fylt av vonde tanker dersom du i så mange daglige situasjoner prøver å gardere dere mot at det skjer noe med en av dere. Anonymous poster hash: 639c4...fb3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #15 Skrevet 2. februar 2017 Haha, tar dere to drosjer også? Og ligger på hvert deres hotel? For ikke å snakke om å ikke gå sammen på gaten, man kan jo bli meiet ned. For å svare på spørsmålet, så skjønner jeg tanken altså. Jeg har selv kjent på det når både mannen og jeg reiser sammen, men det gjelder både bil og fly. Og sånne tanker kan man ikke få ta overhånd. Da blir det usunt. Det som skjer, det skjer, og man kan ikke sikre seg mot alt. Anonymous poster hash: 290e5...82f Ja.... Vi kjører også bil sammen.... Bare tullet fordi det var så innmari teit å spørre om man kjører bil sammen. Var et par med to barn som reiste en voksen og et barn pga frykt for at noe skulle skje. Og det ene flyet styrtet. Er bare litt engstelig for å fly etter alt i nyheter im flystyrter, terror osv Anonymous poster hash: f7c9b...969
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #16 Skrevet 2. februar 2017 Ja.... Vi kjører også bil sammen.... Bare tullet fordi det var så innmari teit å spørre om man kjører bil sammen. Var et par med to barn som reiste en voksen og et barn pga frykt for at noe skulle skje. Og det ene flyet styrtet. Er bare litt engstelig for å fly etter alt i nyheter im flystyrter, terror osv Anonymous poster hash: f7c9b...969 Det vil uansett være mye tryggere å fly enn å kjøre bil, så hvis dere kjører sammen til flyplassen kan dere ta samme fly også. Anonymous poster hash: 290e5...82f
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #17 Skrevet 2. februar 2017 Ja.... Vi kjører også bil sammen.... Bare tullet fordi det var så innmari teit å spørre om man kjører bil sammen. Var et par med to barn som reiste en voksen og et barn pga frykt for at noe skulle skje. Og det ene flyet styrtet. Er bare litt engstelig for å fly etter alt i nyheter im flystyrter, terror osv Anonymous poster hash: f7c9b...969 Bilkjøring er fortsatt farligere, så det er mye dummere å spørre om man kan fly sammen enn om man kan kjøre bil sammen. Anonymous poster hash: 5ea08...d5e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2017 #18 Skrevet 2. februar 2017 Ja.... Vi kjører også bil sammen.... Bare tullet fordi det var så innmari teit å spørre om man kjører bil sammen. Var et par med to barn som reiste en voksen og et barn pga frykt for at noe skulle skje. Og det ene flyet styrtet. Er bare litt engstelig for å fly etter alt i nyheter im flystyrter, terror osv Anonymous poster hash: f7c9b...969 Hvorfor er du ikke redd for bilkræsj, det er jo på nyhetene med dødsulykker hver eneste dag. Anonymous poster hash: f8bd4...067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå