Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Jeg har brukt de før, mot en kronisk sykdom, og jeg stiller meg litt tvilende til om virkningen veier opp for de fæle bivirkningene. Men nå prøver jeg igjen altså. Greia er at jeg ble periodevis veldig dårlig av dem, mye bivirkninger som reduserte meg i hverdagen. Så blir det som sist, så blir det hardt. Er det godkjent å bli sykemeldt (gradert) pga. bivirkninger??? Anonymous poster hash: 31fd9...e7d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Behandling er ihvertfall godkjent grunn til sykemelding, man kan bli gradert sykemeldt for å gjennomføre behandling. Regner med du kommer innunder det? Anonymous poster hash: 0836a...e1a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Behandling er ihvertfall godkjent grunn til sykemelding, man kan bli gradert sykemeldt for å gjennomføre behandling. Regner med du kommer innunder det? Anonymous poster hash: 0836a...e1a Takk. Det er nok det det går innunder ja. Har bare aldri tenkt tanken på å bli sykemeldt pga bivirkninger, men det er greit å vite at jeg har muligheten. Anonymous poster hash: 31fd9...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå