Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #1 Skrevet 1. februar 2017 Står opp med et off og au, kan svare frekt og surmule gjennom dagen. Det påvirker mitt humør også og tolererer ikke sånn oppførsel uavhengig av årsak. Kan selvsagt være blid også, men er generelt mye sur!!! Noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 723dc...208
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #2 Skrevet 1. februar 2017 Står opp med et off og au, kan svare frekt og surmule gjennom dagen. Det påvirker mitt humør også og tolererer ikke sånn oppførsel uavhengig av årsak. Kan selvsagt være blid også, men er generelt mye sur!!! Noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 723dc...208 Jada, trøst deg med at det blir verre. Hilsen mamma til 4 jenter. Anonymous poster hash: 23319...5e6
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #3 Skrevet 1. februar 2017 Jepp min 11 åring har også slike dager. Jeg velger å overse det og det bryr meg lite. Husker jeg var sånn selv på den alderen. Men uansett hvor sur hun er så slipper hun ikke unna oppgavene sine. Der er jeg streng, men jeg henger meg ikke opp igjen geip på vei opp trappa. Anonymous poster hash: 180bf...9da
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #4 Skrevet 1. februar 2017 Står opp med et off og au, kan svare frekt og surmule gjennom dagen. Det påvirker mitt humør også og tolererer ikke sånn oppførsel uavhengig av årsak. Kan selvsagt være blid også, men er generelt mye sur!!! Noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: 723dc...208 Sover for lite. Anonymous poster hash: 781ca...518
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #5 Skrevet 1. februar 2017 Min begynte i 9 årsalderen... Nå er han 16, og begynner såvidt å bli den søte gutten jeg en gang kjente igjen🙈😏 Anonymous poster hash: 0cd98...b12
LivetErEnLek Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Får hun nok søvn? Min frøken er sånn når det blir for lite søvn. Har i lang tid hatt store problemer med å sovne på kvelden og klokka runder ofte midnatt før hun sovner. Har vært hos legen og fått melatonin. Hun sovner nå 21.30-22.00, og jeg har fått igjen den blide ungen min 💜
Hei du! Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Du har 4-5 år foran deg med sånt, gjerne litt verre. Jeg begynner akkurat å se lyset i tunellen etter unntakstilstand i 4 år. Min er 15 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå