Gå til innhold

LAVKARBO hjelp ! skal på reise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært så flink hittil men skal ut på bilreise og har ikke lyst til å ødelegge lavkarbo dietten med å sprekke og ende opp med statoil boller istedenfor

Men hva er det å få tak i når man er på veien, blir vel helst bensinstasjoner. Men kan sikkert finne noen matbutikker på veien, men syns ikke det er så mye å velge imellom når man ikke kan tilberede noe på kjøkkenet. 

Forslag Anyone ? 

Skal reise 10 timer på veien den ene dagen, men reiser så tilbake om en uke så kan ikke akkurat lage niste på hotellet for turen

Anonymous poster hash: c7029...9a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri gått på lavkarbo så vet ikke om dette er lavkarbo, men om det er bensinstasjon så kanskje pølse/baconpølse uten noe på og uten lompe/brød? Evt salat i boks med skinkebiter/reker eller noe?

Anonymous poster hash: 19982...347

Skrevet

Turen til kan du forberede med niste. Jeg pleier å lage en stor, mektig omelett som jeg spiser av ved behov.

Turen hjem kan du løse med f.ekspølse uten brød på en bensinstasjon. Ost, kjøttpålegg og majones fra en butikk. Kokte egg fra hotellfrokosten. Salat fra en velutstyrt butikk.

Spis deg goood og mett på et fettrikt måltid til frokost, så holder du mange timer før du må ha mat.

Jeg spiser LCHF (LowCarbHighFat) og PF(Periodisk Faste). Spiser kun to måltider i døgnet. Funker som fjell for meg og jeg ville da kun ha hatt behov for ett måltid på den bilturen din.

Anonymous poster hash: 576fa...15f

Skrevet

Ta med den noen lavkarbo knekkebrød, og kjøp pålegg på veien

Anonymous poster hash: 675bc...cbb
Skrevet

Når du reiser dit er det jo ikke noe problem, du lager med deg mat hjemmefra.

Tilbake igjen gjør du som hun over skriver, spis en god frokost på hotellet. Kjøp en agurk og knaske-gulrøtter når dere kjører hjem igjen, og mandler eller nøtter og litt mørk sjokolade (85%). Om du må ha noe mer, spis pølse i lompe på bensinstasjonen eller stikk innom et sted der du kan kjøpe en omelett og litt salat.

Anonymous poster hash: 7cab1...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...