Gå til innhold

Hva heter de tablettene man kan ta for øyebetennelse ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd salver osv. Men hjelper ikke. Skal til øyelegen i morgen og vil høre om disse tablettene.. Men hva heter de igjen ?

Anonymous poster hash: f1356...d52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det er øyebetennelse?

Jeg trodde jeg hadde øyebetennelser, masse guffe i øynene. Men det er rett og slett øynene som er så tørre at de blir slimete, har fått øyedråper til dagtid og en gele til natta. Får dem på blå resept.

Anonymous poster hash: d2d8d...70b

Skrevet

Er du sikker på at det er øyebetennelse?

Jeg trodde jeg hadde øyebetennelser, masse guffe i øynene. Men det er rett og slett øynene som er så tørre at de blir slimete, har fått øyedråper til dagtid og en gele til natta. Får dem på blå resept.

Jeg har også øyedråper til dagen og gele til natta. Hva slags gelé bruker du? Jeg bruker Viscotears. Får det også på blå rp.

Tørre øyne kan være skikkelig plagsomt. Har aldri hørt om tabletter for øyebetennelse

Anonymous poster hash: afab1...635

Skrevet

Kommer an på hva du mener med øyebetennelse. Vanlig betennelse som man får ved feks forkjølelse pleier man ta knekken på med salver/dråper. Andre betennelser som uveitt og iridosyclitt bruker man gjerne prednisontabletter i tillegg til dråper. Man kan også bruke antibiotika tabletter ved noen tilstander.

Anonymous poster hash: 3e82d...187

Skrevet

Jeg har også øyedråper til dagen og gele til natta. Hva slags gelé bruker du? Jeg bruker Viscotears. Får det også på blå rp.

Tørre øyne kan være skikkelig plagsomt. Har aldri hørt om tabletter for øyebetennelse

Anonymous poster hash: afab1...635

Bruker det samme som deg. Skal få skyllt igjennom tårekanalene,håper det vil hjelpe. Så lei av slimete øyne.

Skrevet

Var hos øyelegen.

Fikk beskjed om at dt ikke er betennelse eller noenting. Skal bwre dryppe øynene igjen for å se om det hjelper.

Var der for 2 år siden også , og det har bare blitt værre.

Så var ingenting og gjøre med det ?!

Har konstant hvitt slim som ligger i øyekroken. Og oppe i øyet. Føler det klistrer seg sammen.

Er det normalt og ha dt sånn da ? Må da gå an å få gjort noe med dette her ?

Hi

Skrevet

Har det på samme måte. Tørker guff fra ønene hele tiden, tørr og rød rundt øynene.

Drypper og drypper men synes det hjelper lite.

Skrevet

Har det på samme måte. Tørker guff fra ønene hele tiden, tørr og rød rundt øynene.

Drypper og drypper men synes det hjelper lite.Anonymous poster hash: d2d8d...70b

Har du vært hos øyelege da ?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...