Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Noen som følger de? Herregud så mye underholdning. Ler meg skakk. Verre en diverse blogger. Anonymous poster hash: 85c2c...230
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Er medlem og jaa,utrolig mye morsomt Anonymous poster hash: 1a7ae...8dc
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Oh yes. Har tidvis vært litt aktiv også. Men nå gir jeg opp. Tror faktisk ettersom gruppa har vokst at de med vett holder klokelig kjeft. Det er så mye teit at man kan bli blitt smårar. Minst like ille som her, men der stiller de altså med fullt navn og bilde! Anonymous poster hash: 5e3ca...fca
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Er det mulig?? I de siste dagene virker det som om aller er overvektige, trygdede og har tannlegeskrekk. For ikke å snakke om de som legger ut video🙀🙀. Hjelpes Anonymous poster hash: 85c2c...230
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Hun ene admin er sinnsykt spesiell både på nett og privat,hun vil helst ha masse oppmerksomhet og jeg ble blokkert fra gruppen der fordi jeg konfronterte henne. Anonymous poster hash: 81a5b...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå