Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Ei jente på 4,5 i bhg er veldig voldelig og slem med de andre. Mitt barn leker sjelden med jenta i bhg, men vi leker litt på fritiden siden vi er naboer. Har sett at de største barna leker en del uten tilsyn ute i bhg, og denne jenta kan løpe mot andre og dytte, slå, spark, lugge osv. En gang hun slo en nabounge gikk jeg bort og sa at dette ikke var noe snilt, var ikke sur. Det hun gjør er å skrike "gå vekk" sikkert 15 ganger mens hun sparker meg i magen med all sin kraft. Kan jeg be bhg holde øye med jenta? Jeg vet at hun er et problembarn i bhg, så jeg synes det er rart hun får leke uten tilsyn. Anonymous poster hash: d668b...959
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Sparker deg i magen? En ninja, eller veldig lang fireåring? Anonymous poster hash: 550e0...5aa
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Sparker deg i magen? En ninja, eller veldig lang fireåring? Anonymous poster hash: 550e0...5aa Hahahaha, visste jeg burde spesifisert hun satt (på rumpa) på bakken, jeg satte meg ned på huk for å prate. Da sparker hun til 3-4 ganger. Anonymous poster hash: d668b...959
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Fortell dine bekymringer til bhg! Ja har lyst, men ser at de voksne er mye "på" denne jenta. Så hborfor lar de henne banke andre barn? Å la henne leke alene med andre uten voksne i nærheten (de ser henne ikke der de leker), er merkelig. Hun er slem mitt barn også, men jeg er alltid tilstede siden min bare er 3. Anonymous poster hash: d668b...959
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 Sparker deg i magen? En ninja, eller veldig lang fireåring? Anonymous poster hash: 550e0...5aa Husk at ikke alle voksne er 180 cm høy nå da... Anonymous poster hash: dd7a7...8a4
Mamma_til_2 Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 (endret) Ja har lyst, men ser at de voksne er mye "på" denne jenta. Så hborfor lar de henne banke andre barn? Å la henne leke alene med andre uten voksne i nærheten (de ser henne ikke der de leker), er merkelig. Hun er slem mitt barn også, men jeg er alltid tilstede siden min bare er 3. Anonymous poster hash: d668b...959 Hjemme kan du ha en til en kontakt barn voksen, i bhg har de ikke alltid mulighet til det, de kan ikke alltid være ved siden av denne jenta det er andre barn i bhg og, så så lenge de ikke har fått ekstra resurser på jenta så går den kontakten ut over det faste antallet voksne som og må passe de andre barna.det er trist at jenta er slik tenker hun har det vanskelig inni seg så bhg gjør nok det de kan. Endret 31. januar 2017 av Mamma_til_2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå