Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 I god tro håpe at dere finner tilbake til hverandre? Hvordan gikk det? Hvor lenge fra hverandre? Hadde dere date/sex med andre i mellomtiden? Anonymous poster hash: 69fa5...8ee
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Hvorfor gjøre det slutt om man vil være sammen? Anonymous poster hash: 4a6bb...aea
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Problemer i forholdet og problemer i psyken som gjør det vanskelig for meg å være i et forhold nå. Men elsker han og vil få det til å funke... Bare ikke nå.. Anonymous poster hash: 69fa5...8ee
the amazing spidermamma Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Åjada. To ganger, med to ulike menn. Det var en skikkelig dårlig idé, begge gangene. Eller 'seigpining' som det også kan kalles.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Hva skjedde? Anonymous poster hash: 69fa5...8ee
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 Vel, jeg er midt oppe i det. Etter brudd på flere år, begynte det plutselig å steame mellom oss, og jeg klarte ikke stå i mot. Jeg hadde aldri trodd det skulle skje, og jeg hadde heller ikke håpet på at det skulle skje. Og det er så nytt at jeg ikke kan fortelle hvordan det gikk. Jeg har jo trodd at det kom til å gå til helvete, men den troen svekkes litt etter litt. Vi har det fint, men det er veldig i nuet. Anonymous poster hash: db53c...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå