Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Sambo gikk nylig fra meg når vi skrev på et nytt kontrakt, desverre står det kun i mitt navn. Og nå må jeg likevel betale, fikk en melding om at jeg må betale to måneder + depositum selv om jeg ikke skal bo der. Jeg foreslo at jeg knne finne noen andre til å ta over men likevel må jeg betale depositum selv om jeg ikke skal bo der? høres dette riktig ut? Anonymous poster hash: 390ae...00f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Sambo gikk nylig fra meg når vi skrev på et nytt kontrakt, desverre står det kun i mitt navn. Og nå må jeg likevel betale, fikk en melding om at jeg må betale to måneder + depositum selv om jeg ikke skal bo der. Jeg foreslo at jeg knne finne noen andre til å ta over men likevel må jeg betale depositum selv om jeg ikke skal bo der? høres dette riktig ut? Anonymous poster hash: 390ae...00f At du må ordne med depositum ser jeg på som en selvfølge. Så ja, det høres helt riktig ut. Anonymous poster hash: 93889...4e1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Sambo gikk nylig fra meg når vi skrev på et nytt kontrakt, desverre står det kun i mitt navn. Og nå må jeg likevel betale, fikk en melding om at jeg må betale to måneder + depositum selv om jeg ikke skal bo der. Jeg foreslo at jeg knne finne noen andre til å ta over men likevel må jeg betale depositum selv om jeg ikke skal bo der? høres dette riktig ut? Anonymous poster hash: 390ae...00f Har dere ikke flyttet inn enda? Kontrakten er ikke gyldig før dere har fått nøkkel eller depositum er innbetalt, så ikke gjør det, dersom du ikke har gjort det enda. Men tilby deg å betale en måneds leie, slik at de har litt tid til å finne nye leietakere. Anonymous poster hash: d5272...f6d
snekker1 Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Er ikke kontrakten gyldig før du har fått nøkkel eller depositum? Den er vel gyldig dersom den følger husleieloven og er signert av begge parter?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 Er ikke kontrakten gyldig før du har fått nøkkel eller depositum? Den er vel gyldig dersom den følger husleieloven og er signert av begge parter? Nei. Den er ikke gyldig før nøkler og depositum er på plass. Anonymous poster hash: d5272...f6d
Gjest Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 Nei. Den er ikke gyldig før nøkler og depositum er på plass. Anonymous poster hash: d5272...f6d Så lenge kontrakten er underskrevet er den gyldig.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Nei. Den er ikke gyldig før nøkler og depositum er på plass. Anonymous poster hash: d5272...f6d Det står i standardkontrakter. Anonymous poster hash: d5272...f6d
Gjest Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 Det står i standardkontrakter. Anonymous poster hash: d5272...f6d Da får hi lese hvilken kontrakt hun har skrevet under på.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 Da får hi lese hvilken kontrakt hun har skrevet under på. I alle kontrakter fra huseiernes landsforbund står dette. Det er en sikkerhet mot at utleier står uten depositum. Anonymous poster hash: d5272...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå