Gå til innhold

dere med michael kors vesker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står det en lapp med reg nummer og made in china? :/

Anonymous poster hash: 23136...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er så stygge så nei har ikke slike vesker. Men du har nok fått kjøpt deg en som er fake😂😂 Straffa for å kjøpe deg sånn drit😂😂

Anonymous poster hash: c1881...3e0

Skrevet

Jeg kan absolutt ingenting om Michael Kors, men meld deg inn i www.purseforum.com, så  får du sikkert hjelp.

Anonymous poster hash: fa3c4...c15
Skrevet

De er så stygge så nei har ikke slike vesker. Men du har nok fått kjøpt deg en som er fake😂😂 Straffa for å kjøpe deg sånn drit😂😂

Jeg lurer sånn på hva det er med mennesker som deg? Ble du glad over å svare slik? Du bruker 😂 x 4 for å kaste dritt. Du ser ikke hva det gjør deg til?

Anonymous poster hash: a2375...ae6

Skrevet

Og det er slike mennesker som deg som burde blitt utestengt fra å svare. Spyr ut av deg alskens dritt, og innehar ikke evnen til å komme med svar som er nyttig i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 2eb91...437

Skrevet

Liten gjennomsiktig lapp med reg nr , på ene står det made in china og på den andre made in Vietnam.

Begge ekte vesker.

Skrevet

Jøss. Hva er det for et svar?

Får du stor tilfredsstillelse av å svare slik?

Synes litt synd på deg, du må ha det kjipt.

Anonymous poster hash: cffb1...b1d

Skrevet

Liten gjennomsiktig lapp med reg nr , på ene står det made in china og på den andre made in Vietnam.

Begge ekte vesker.

Takk for svar :-) jeg har kjøpt den på en høyer butikk så den er ekte. Visste bare ikke at det var sånne lapper i !

Anonymous poster hash: 23136...c26

Skrevet

Hvordan kan du si at "de er så stygge.."? Det finnes jo utrolig mange varianter så å si at ALLE er stygge blir bare for dumt. Da har du bestemt deg for at at du ikke liker de da, litt som 3 åringen som sier hun ikke liker NOEN grønnsaker...

Skrevet

Jeg har, falske. Hvem er jeg da?

Anonymous poster hash: c759e...576

Skrevet

Brun gjennomsiktig lapp det står Made in Vietnam og et nr.

Liten hvit lapp med nummer/bokstaver.

Kjøpt på MK butikk i NYC.

Anonymous poster hash: d35ff...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...