Gå til innhold

2 veldig tette. hvordan er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer og få nr 4 og 5 tette med ny mann. de andre barna er 12.10 og 5. vil bli gravid ganske kjapt etter fødsel. en mnde eller 3 etter. noen som har prøvd dette?

Anonymous poster hash: 48773...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal de være så tette?

Jeg kan kun snakke for min gode venninne som har tette barn. Hun er konstant utslitt, har gått 3 år uten særlig søvn, har aldri tid til seg selv... Hun har sagt rett ut, at hun angrer.

Men, når barna kommer litt opp i alder, så er det veldig koselig😜 Da har de et tett bånd, og leker sikkert godt sammen.

Anonymous poster hash: c2805...80d

Skrevet

For min del tok det flere mnd før jeg fikk mensen igjen, selv om jeg ikke fullammet, så jeg kunne aldri planlagt to så tette barn selv om jeg hadde villet det.

Vi planla å ha ca 2-3 år mellom barna hvis babytiden var ukomplisert,"lett". For oss er det viktig med å ha overskudd til å takle det meste uten at det går veldig ut over de andre barna. Vi endte med tre barn med to år mellom :) Jeg elsker det. Såpass tett i alder at de har stor glede av hverandre, men ikke så tett at det blir et konkurranseforhold mellom dem. 

Har noen venninner som har mellom 13 og 18 mnd mellom barna sine. Hun ene fikk først gutt, så jente 14 mnd etter. For det første var mor sengeliggende omtrent hele graviditeten, noe som hun selv sier gikk hardt utover baby nr 1. Hun sliter med mye dårlig samvittighet, og de jobber fremdeles med å få en bedre tilknytning.  For det andre tok det ikke mer enn 1,5 år før jenta tok gutten igjen utviklingsmessig. Gutten har hatt det litt kjipt pga det (de er nå 10 og 11 år) og de angrer på at de fikk dem så tett. Med de andre går det greit, men de er fremdeles småbarn. 

Anonymous poster hash: 0c977...65a
Skrevet

fordi jeg er begynt å bli gammel (31) også vil jeg bli ferdig på en måte. men kansje de blir bare en også

hi

Skrevet

fordi jeg er begynt å bli gammel (31) også vil jeg bli ferdig på en måte. men kansje de blir bare en også

hi

Gammel?? Du har jo allerede tre barn? Fikk 3 barn da jeg var 36, 38 og 40 jeg. Synes ikke jeg var gammel?

Anonymous poster hash: 6feb2...58f

Skrevet

Det første jeg ville gjort var å tenke en gang ekstra på om det nye forholdet er stabilt! Så stabilt at det vil tåle fem barn til sammen. Deretter ville jeg ha tenkt over hvordan jeg eventuelt ville ha taklet det hvis det ikke går som planlagt. Takler forholdet å være prøvere?

Vi har to barn og ønsker oss nr 3. Etter over et år med prøving vurderer vi å stoppe prøvingen fordi det er en påkjenning.

Anonymous poster hash: 40acf...163

Skrevet

forholdet er stabilt ja. vi har eg godt og fint forhold. barna elsker stepappaen sin. og ja jeg synst jeg er begynt å bli for gammel for barn, for de blir ikke før om 1 år eller 2 kansje og da eg jeg 32-33 år.

vet ikke hvor fort jeg blir gravid heller

hi

Skrevet

noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...