Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Jeg er syk, ikke under utredning. Føler meg forferdelig, og da kommer angsten snikende. Har sobril liggende, men kan ikke ta det i hytt og pine siden det er avhengighetsskapende. Finnes det "naturmidler" eller mat som er angstdempende? Eneste jeg kommer på nå er allergipillene mine, men de er ikke særlig effektive Har det så jævlig nå. Alene hjemme.. rastløs.. føler det er noe galt.. venter på legetime som tar laaang tid å få.. Ingen tror på meg. Dvs fastlegen tror på meg, men han kan ikke gjøre noe! Det er ikke angst som er hovedproblemet, angsten kommer bare fordi jeg er redd fordi jeg føler meg elendig og er syk, og alt det jeg skrev.. og da føler jeg meg jo enda verre.. Anonymous poster hash: bb92f...05e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Sedix? Anonymous poster hash: df980...352
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå