Gå til innhold

Hadde dere spist disse 'fiskekakene'?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min handler aldri, av den enkle grunn at han ser kun på pris og ikke innhold.

Nå har han likevel kjøpt inn fiskekaker siden han fikk akutt lyst på det. Greia er bare at han har kjøpt billigmerket til Coop med 'hele' 26 % fisk i! Det er jo knapt egnet til mat og jeg kjenner at tanken på vassne og smakløse 'fiskekaker' frister lite. Men så liker jeg ikke å kaste mat heller.

Jeg vurderer faktisk å kaste dem og kjøpe inn ordentlige kaker med mye fisk i. Men det er kanskje å dra det litt for langt...?

Anonymous poster hash: 6b380...f01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men de hadde jeg gitt til søplekassa.

Skal jeg ha fiskekaker vil jeg ha fisk i de, der betaler jeg heller litt ekstra.

Finnes det virkelige fiskekaker med bare 26% fisk?

Skrevet

Ja, selvfølgelig ville jeg spist dem. Det får være måte på å være snobb. De er ikke farlige på noen måte.

Anonymous poster hash: cbb72...783

Skrevet (endret)

Hadde selvfølgelig spist dem

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Man tar seg sammen denne ene gangen og spiser dem sammen med annet godt tilbehør selvfølgelig. 

Anonymous poster hash: bad36...67b
Skrevet

Jeg hadde ikke spist de fiskekakene. Med så lite fisk i er det bare rart å kalle det fiskekaker

Anonymous poster hash: 9549c...2e4

Skrevet

Jeg hadde aldri kjøpt slike fiskekaker selv, men hvis de først hadde vært kjøpt inn, hadde jeg spist dem, ja. Hvis de er 26% fisk, er resten kanskje mel osv.? Det er ikke det sunneste, men ikke farlig å spise heller. Så får du heller instruere mannen din om hvilke fiskekaker du foretrekker neste gang.

Lag masse gode grønnsaker som tilbehør, så blir det nok bra. :)

Anonymous poster hash: 53cbd...765
Skrevet

Jeg hadde spist dem. De er jo ikke skadelige, selv om de ikke er spesielt sunne. Men det er jo ikke pannekaker eller grøt ol. som vi også har til middag en sjelden gang, uten å ta skade av det. Synes det er helt unødvendig å kaste fullt spiselig mat. Lag masse grønnsaker til, så blir det et fullverdig måltid likevel.

Anonymous poster hash: d425e...01d
Skrevet

Klart jeg hadde spist dem. Ikke de jeg ville plukket i butikken, men herlighet. Hva er du redd for? At du skal utvikle mangelsykdom pga lavt fiskeinnhold akkurat den dagen? At du skal bli akutt syk? Matsnobberi, altså.

Anonymous poster hash: 75f39...592
Skrevet

La mannen spise de. 👍

Anonymous poster hash: 697f0...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...