Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Hilsen ei som stemmer Høgre eller Frp. Vanlig dame med barn, mann, hus og stasjonsvogn. Anonymous poster hash: d043b...b03
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Hva har du sansen for? Slibrighetene? Mangelen på dannelse? Trakasseringen av meningsmotstandere? Trakasseringen av kvinner? Trakasseringen av de med annen etnisitet? Trakasseringen av muslimer? Den populistiske politikken? Twitterkontoen hans? Forsøkene på å kneble media? Truslene mot media? Den fascistiske retorikken? Omorganiseringen av sikkerhetsbyråene? Utnevnelsene av religiøse fanatikere? Anonymous poster hash: d5d3b...e18
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Ok. Takk for at du deler. Det kommer nok straks en støttegruppe for dere. Anonymous poster hash: f66c0...00b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Hilsen ei som stemmer Høgre eller Frp. Vanlig dame med barn, mann, hus og stasjonsvogn. Anonymous poster hash: d043b...b03 Så fint at du støtter han. Du som bor i Norge. Du som kan dra til legen når du eller familien din blir syke. Uten å bli ruinert! Du kan jo fortelle det til svigerinnen min som mister helseforsikringen for seg og sine barn 31.12.17. I et land der en tur til legen for et barn med øreverk koster 12,000kr! Du kan få nummeret hennes, så kan du høre hva dette betyr for en enkelt familie! Det er fullstendig krise skjønner du!!!! Anonymous poster hash: a6fc0...1de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 Hva har du sansen for? Slibrighetene? Mangelen på dannelse? Trakasseringen av meningsmotstandere? Trakasseringen av kvinner? Trakasseringen av de med annen etnisitet? Trakasseringen av muslimer? Den populistiske politikken? Twitterkontoen hans? Forsøkene på å kneble media? Truslene mot media? Den fascistiske retorikken? Omorganiseringen av sikkerhetsbyråene? Utnevnelsene av religiøse fanatikere? Anonymous poster hash: d5d3b...e18 ...eller er det kanskje de usammenhengende talene hans, setningene som han ikke klarer å fullføre? Eller trakasseringen av funksjonshemmede - det er jo supersympatisk. Eller kanskje hans enorme ego som lyger om ting selv et barn kan se er løgn fordi han tror det gjør ham selv viktigere (for eksempel antall mennesker under innsettelsesseremonien). Ble litt nysgjerrig på hva slags person hi er som han sansen for en mann som Trump. Anonymous poster hash: c1822...0bb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 Det synes jeg er en ærlig sak, du er ikke alene 😔 Jeg forstår det på ingen måte, men det er logisk å stemme FrP og samtidig like Trump. Anonymous poster hash: 74843...f4d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #8 Skrevet 31. januar 2017 Så fint at du støtter han. Du som bor i Norge. Du som kan dra til legen når du eller familien din blir syke. Uten å bli ruinert! Du kan jo fortelle det til svigerinnen min som mister helseforsikringen for seg og sine barn 31.12.17. I et land der en tur til legen for et barn med øreverk koster 12,000kr! Du kan få nummeret hennes, så kan du høre hva dette betyr for en enkelt familie! Det er fullstendig krise skjønner du!!!! Anonymous poster hash: a6fc0...1de Koster virkelig ikke 12000 for å sjekke om man har øreverk altså. Og kanskje svigerinnen din burde komme seg ut i jobb, da får man helseforsikring gjennom jobben. Anonymous poster hash: af7b6...651
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #9 Skrevet 31. januar 2017 Koster virkelig ikke 12000 for å sjekke om man har øreverk altså. Og kanskje svigerinnen din burde komme seg ut i jobb, da får man helseforsikring gjennom jobben. Anonymous poster hash: af7b6...651 Ikke sett igang med meg, jeg kommer til å "parkere" deg rimelig raskt! Jeg vet hva jeg snakker om! Har bodd der i nesten ti år og har født to barn der. Forøvrig koster en ukomplisert fødsel med et døgn på sykehus nærmere 500,000! Ikke alle får helseforsikring gjennom jobben! Det er jo derfor the affordable care act (Obama care) ble innført! Har man et firma med mindre enn 50 ansatte må man ikke tilby de helseforsikring. Det er jo disse Obama care fanger opp! De som er i full jobb, men ikke får helseforsikring gjennom jobben! Min svigerinne og hennes mann er begge i full jobb. Siden du kom med spydige kommentarer angående dem! Når det gjelder turen til legevakten for 12,000kr skjedde det med mitt barn i sommer. Og jeg sendte selv inn regningen til Europeiske reiseforsikring. Kan du forestille deg hva som skjer hvis man blir ordentlig syk?? Jobber man så får man ikke medicare. Anonymous poster hash: a6fc0...1de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #10 Skrevet 31. januar 2017 Jeg synes Trump gjør mye bra! MEN, han er livsfarlig som president! Blir ikke overrasket over noe han gjør nå... Selv er jeg veldig lei snik-muslimiseringen av verden nå. Det er jo det IS sier, verdens borgere skal om kort tid bli muslimer, muslimer skal innta alle land med barnevogner og gravide muslimer. Når de er mange nok, så blir det er problem. Allerede her i byen merker vi forskjell. Bare det at jeg ikke kan sende jenten min på 12 år på trening uten å følge henne. Der henger muslim-guttene i gjenger, slikker seg rundt kjeften og roper HORE til MIN 12 åring! Ja, jeg har meldt til politi. Ja, denne guttegjengen er utestengt fra storsenterer. Men, det er flere "gjenger" her, så lenge til jeg tør slippe mine barn ut alene. Jenten min på 12 år får ikke sykle i shorts eller trange t-skjorte heller alene! Hun og veninner ble trakasert på strendene 2 ganger i sommerferien! Er så jævlig forbanna! Det kommer til å ta lang tid å integrere disse gutte-ungdommene! Tror det er kultur + smerteutrykk, men det er overhodet IKKE greit! Samme faen om de kommer fra krig, så skal de ikke komme hit å se på mine jenter som horer! Politiet her i byen har flere anmeldeser på disse ungdommene! Det er 2 voldteksforsøk også! Anonymous poster hash: 53ab9...45f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #11 Skrevet 31. januar 2017 Jeg synes Trump gjør mye bra! MEN, han er livsfarlig som president! Blir ikke overrasket over noe han gjør nå... Selv er jeg veldig lei snik-muslimiseringen av verden nå. Det er jo det IS sier, verdens borgere skal om kort tid bli muslimer, muslimer skal innta alle land med barnevogner og gravide muslimer. Når de er mange nok, så blir det er problem. Allerede her i byen merker vi forskjell. Bare det at jeg ikke kan sende jenten min på 12 år på trening uten å følge henne. Der henger muslim-guttene i gjenger, slikker seg rundt kjeften og roper HORE til MIN 12 åring! Ja, jeg har meldt til politi. Ja, denne guttegjengen er utestengt fra storsenterer. Men, det er flere "gjenger" her, så lenge til jeg tør slippe mine barn ut alene. Jenten min på 12 år får ikke sykle i shorts eller trange t-skjorte heller alene! Hun og veninner ble trakasert på strendene 2 ganger i sommerferien! Er så jævlig forbanna! Det kommer til å ta lang tid å integrere disse gutte-ungdommene! Tror det er kultur + smerteutrykk, men det er overhodet IKKE greit! Samme faen om de kommer fra krig, så skal de ikke komme hit å se på mine jenter som horer! Politiet her i byen har flere anmeldeser på disse ungdommene! Det er 2 voldteksforsøk også! Anonymous poster hash: 53ab9...45f Hvilken by er dette, da? Anonymous poster hash: 94eb3...282
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #12 Skrevet 31. januar 2017 https://www.nytimes.com/interactive/2014/12/18/health/cost-of-health-care-poll.html?_r=0 Her er en artikkel fra New York times i tilfelle det jeg skriver ikke går inn! Anonymous poster hash: a6fc0...1de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #13 Skrevet 31. januar 2017 Ikke sett igang med meg, jeg kommer til å "parkere" deg rimelig raskt! Jeg vet hva jeg snakker om! Har bodd der i nesten ti år og har født to barn der. Forøvrig koster en ukomplisert fødsel med et døgn på sykehus nærmere 500,000! Ikke alle får helseforsikring gjennom jobben! Det er jo derfor the affordable care act (Obama care) ble innført! Har man et firma med mindre enn 50 ansatte må man ikke tilby de helseforsikring. Det er jo disse Obama care fanger opp! De som er i full jobb, men ikke får helseforsikring gjennom jobben! Min svigerinne og hennes mann er begge i full jobb. Siden du kom med spydige kommentarer angående dem! Når det gjelder turen til legevakten for 12,000kr skjedde det med mitt barn i sommer. Og jeg sendte selv inn regningen til Europeiske reiseforsikring. Kan du forestille deg hva som skjer hvis man blir ordentlig syk?? Jobber man så får man ikke medicare. Anonymous poster hash: a6fc0...1de Så rart. Har ei venninne som fødte der i fjor. Forsikringsselskapet betalte ei regning på 25000. Må være litt av noen fødsler du har hatt. Og å få sjekket for uvi og få medisiner kostet oss i underkant av 300 kr i fjor. Anonymous poster hash: af7b6...651
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #14 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har en venninne som måtte legges inn en drøy mnd før fødsel og fødte et barn som måtte opereres rett etter fødsel. Til sammen lå de på sykehuset i nesten 2 mnd. Regningen var på over 3 millioner. Anonymous poster hash: 9a772...f4e
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 Så rart. Har ei venninne som fødte der i fjor. Forsikringsselskapet betalte ei regning på 25000. Må være litt av noen fødsler du har hatt. Og å få sjekket for uvi og få medisiner kostet oss i underkant av 300 kr i fjor. Anonymous poster hash: af7b6...651 Helt normale fødsler uten komplikasjoner. Hadde helseforsikring men fikk se hele regningen begge gangene. Til og med vannet jeg drakk var medberegnet. $6 per mugge vann! Hvis du betalte 300kr for sjekk og medisiner for UVI er det kun egenandelen. I sommer betalte jeg 670kr kun for øredråper. Ikke den fulle kostnaden. Vil også gjerne vite hvilket amerikansk fødsel hvor du kan føde for 25,000kr er! Det skal jeg videreformidle til alle mine venner og bekjente! Men regner nok heller med at egenandelen kom på 25,000 😉 Når det er sagt finnes det ikke bedre sykehus i verden enn i USA. Men det er hele systemet som det er noe galt med! Anonymous poster hash: a6fc0...1de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #16 Skrevet 31. januar 2017 Helt normale fødsler uten komplikasjoner. Hadde helseforsikring men fikk se hele regningen begge gangene. Til og med vannet jeg drakk var medberegnet. $6 per mugge vann! Hvis du betalte 300kr for sjekk og medisiner for UVI er det kun egenandelen. I sommer betalte jeg 670kr kun for øredråper. Ikke den fulle kostnaden. Vil også gjerne vite hvilket amerikansk fødsel hvor du kan føde for 25,000kr er! Det skal jeg videreformidle til alle mine venner og bekjente! Men regner nok heller med at egenandelen kom på 25,000 😉 Når det er sagt finnes det ikke bedre sykehus i verden enn i USA. Men det er hele systemet som det er noe galt med! Anonymous poster hash: a6fc0...1de Vi meldte ikke inn noe til forsikringen ang uvi. Vi betalte alt selv. Anonymous poster hash: af7b6...651
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #17 Skrevet 31. januar 2017 Vi meldte ikke inn noe til forsikringen ang uvi. Vi betalte alt selv. Anonymous poster hash: af7b6...651 Obama ceare... Anonymous poster hash: 74843...f4d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #18 Skrevet 31. januar 2017 Obama ceare... Anonymous poster hash: 74843...f4d For turister? Særlig Anonymous poster hash: af7b6...651
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #19 Skrevet 31. januar 2017 Hva ville du med dette innlegget. 😀 Anonymous poster hash: b6e61...2ce
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #20 Skrevet 31. januar 2017 For turister? Særlig Anonymous poster hash: af7b6...651 Om de er turister har de i hvert fall ikke betalt 300kr for UVI undersøkelse og medisiner 😂😂 Dette blir så latterlig som det kan få blitt! Da har regningen blitt sendt direkte til reiseforsikringsselskapet. Og den regningen har ikke vært på 300kr!!! Venter fremdeles på svar om hvilket sykehus i USA du kan føde for 25,000kr på forresten! Anonymous poster hash: a6fc0...1de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #21 Skrevet 31. januar 2017 Jeg har en venninne som måtte legges inn en drøy mnd før fødsel og fødte et barn som måtte opereres rett etter fødsel. Til sammen lå de på sykehuset i nesten 2 mnd. Regningen var på over 3 millioner. Anonymous poster hash: 9a772...f4e Ja, nettopp! Akkurat mitt poeng, og nok et bevis på hvor jævlig systemet er der borte! Du kommer på verdens beste sykehus, og møter verdens beste leger, men hva hjelper det for de som ikke har mulighet eller råd til å forsikre seg?? Lever du på gata får du livreddende hjelp. Minimalt med hjelp over den største kneika. Men that's it! Er du blant de ti talls millionene som ikke får helseforsikring gjennom jobben, og tjener penger så du ikke kvalifiserer til medicare er du fucked! Man må jo selge alt man eier og har for å få gjort opp en slik regning! Anonymous poster hash: a6fc0...1de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #22 Skrevet 31. januar 2017 Om de er turister har de i hvert fall ikke betalt 300kr for UVI undersøkelse og medisiner 😂😂 Dette blir så latterlig som det kan få blitt! Da har regningen blitt sendt direkte til reiseforsikringsselskapet. Og den regningen har ikke vært på 300kr!!! Venter fremdeles på svar om hvilket sykehus i USA du kan føde for 25,000kr på forresten! Anonymous poster hash: a6fc0...1de Vi betalte med kort. Ingen belastning på forsikringen. Tisset på en sticks, fikk trimetoprim. Men vi jobber i helsevesenet selv så mulig de skjønte at vi ikke var lettlurte. Venninna mi fødte ett barn på sykehus i michigan. Ukomplisert fødsel, dro hjem etter noen timer. Anonymous poster hash: af7b6...651
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #23 Skrevet 31. januar 2017 Jeg og har sansen for trump 😂😍 Anonymous poster hash: de8d5...13e
TinaK 1990 Skrevet 31. januar 2017 #24 Skrevet 31. januar 2017 Så rart. Har ei venninne som fødte der i fjor. Forsikringsselskapet betalte ei regning på 25000. Må være litt av noen fødsler du har hatt. Og å få sjekket for uvi og få medisiner kostet oss i underkant av 300 kr i fjor. Anonymous poster hash: af7b6...651 Du vet virkelig ikke hva andre du prater om. Jeg har bodd mange år i USA og er gift ned en amerikaner. Ikke uttale deg kun på bakgrunn av det du kommer. Langt fra virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #25 Skrevet 31. januar 2017 Så fint at du støtter han. Du som bor i Norge. Du som kan dra til legen når du eller familien din blir syke. Uten å bli ruinert! Du kan jo fortelle det til svigerinnen min som mister helseforsikringen for seg og sine barn 31.12.17. I et land der en tur til legen for et barn med øreverk koster 12,000kr! Du kan få nummeret hennes, så kan du høre hva dette betyr for en enkelt familie! Det er fullstendig krise skjønner du!!!! Anonymous poster hash: a6fc0...1de Tja er enig at det er krise, men det var store problemer med Obamacare. Tanken til trumph er jo å endre forskjellige forsikrings ordninger slik at det blir bedre tilbud. Hva gjorde din svigerinne før Obamacare?? Det har jo bare vert skriv de siste 5-6 årene. Anonymous poster hash: a7c43...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå