Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #1 Skrevet 31. januar 2017 Av og til husker jeg drømmene min, og av de gangene er dette en gjenganger: Jeg får ikke til telefonen min. Det gjør at jeg ikke finner frem, får varslet om at jeg er for sen eller ikke kommer. Følelsene rundt dette er fortvilelse. Noen som er gode på drømmetyding? Eller er det bare et tegn på at jeg er for avhengig av telefonen min🙈? Til vanlig er jeg ganske flink med data/telefonting. Men i disse drømmene gjør altså telefonen helt rare ting og jeg greier ikke finne ut av det. Denne gangen fikk jeg ikke til Facebook. Måtte inn på en gruppe, men jeg trykket feil hele tiden og fant ikke ut hvor jeg kunne finne klassen og timen😂😂 er noen år siden jeg slutta på skolen nå😉 Anonymous poster hash: 78680...732
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #2 Skrevet 31. januar 2017 Tenker at det er følelsen i drømmen du skal fokusere på. Du er stresset, rekker ikke det du skal, finner ikke frem. Er dette noe du kjenner på i hverdagen? Anonymous poster hash: aca96...ec3
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #3 Skrevet 31. januar 2017 Jeg tror ikke det betyr at du ser på telefonen spm et problem i seg selv, heller det motsatte. Den er en så normal del av hverdagen din at du forventer at den skal virke, derfor fortvilelsen og forvirringen din når du ikke får det til og du ikke når frem til dem du leter etter. Samtidig tror jeg telefonen kan markere, mer eller mindre konkret, avstand og at du kanskje ikke føler deg 100% inkludert. Det virker som om du ønsker tettere kontakt med menneskene men at du ikke klarer å nå frem til dem som du ønsker. Anonymous poster hash: a6915...abd
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #4 Skrevet 31. januar 2017 Det er skremmende hvor rett dere har i det dere skriver😔 Anonymous poster hash: 78680...732
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #5 Skrevet 31. januar 2017 Det er skremmende hvor rett dere har i det dere skriver😔 Anonymous poster hash: 78680...732 Det fine er at når du blir bevist på hva som er problemet kan du gjøre noe med det. Anonymous poster hash: a6915...abd
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 Jeg syns den fortolkningen om "tettere kontakt" høres litt påtatt og New Age-aktig ut. Jeg husker mine tilsvarende drømmer fra over 20 år siden, da jeg ikke hadde noen mobil, og ingen andre hadde det heller. Stressmomentet var imidlertid det samme. Drømmen kunne være: jeg har det travelt og skal noe, men må smøre matpakke først. Jeg smører og smører, klokka tikker, stablene med brødskiver blir større og større, men jeg kan ikke gå før jeg er ferdig! Eller: jeg skal med en bestemt buss, jeg er nesten nede på holdeplassen, den kommer og går forbi. Jeg vinker og løper etter, den stopper ved neste holdeplass, men rett før jeg er der går den videre. Eller: jeg hører det ringer, og vet det gjelder noe viktig, men for hver gang jeg går inn i det rommet jeg tro telefonen står i, viser det seg at jeg må inn i et annet. Anonymous poster hash: 1e097...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå