Gå til innhold

Tips mot tett hsls! Sliter med å puste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen har hosta i noen dager i går begynte eg og.. Og nå er halsen potte tett.. Kjennes ut som eg puster gjennom et sugerør.. Et lite sådan.. Har astma og går på seretide fast og ventoline ved behov.. Har prøvd å ta den uten nevneverdig hjelp.. Tidligere når eg har hatt lignende og gått til legen har eg bare fått beskjed om å øke Astmamedisindosen.. Under graviditeten fikk eg tilbud om å bli lagt inn for å få noe som evt hjrloer mer... Nå ammer eg, så ting blir ikke lettere sv fen grunn heller.. Livredd også for å smitte småen.. Bare 4 uker gammel

Anonymous poster hash: dbec0...198

Videoannonse
Annonse
Gjest grønteple
Skrevet

Saftis, isbiter osv. Kalde ting for å få ned hevelse! Minsten blir ikke så fort smittet da du ammer. God bedring til dere☺

Skrevet

Takk for tips😊 skal prøve å spise saftis og se om det hjelper.. Håper.. Hjelper jo ikke akkurat når eg skal ta meg av mini heller og får omtrent panikkangst fordi eg ikkje får puste... 😉

Anonymous poster hash: dbec0...198

Skrevet

Jeg har også astma og sist jeg ble forkjøla ble jeg helt tett i brystet. Det var som å puste gjennom et sugerør. Måtte til legen (økning av astmadose ga meg bare hjerteklapp) og da fikk jeg Prednisol. Det hjalp. Men kan ikke amme på det, men heller pumpe noen dager enn å ikke kunne puste :-/

God bedring!

Anonymous poster hash: f17bb...cbd

Skrevet

Peppermyntedtåper.

Funker fantastisk. 2 dl lunka vann og to-tre dråper. Drikkes i små slurker.

Fås på apotek eller helsekost.

Ble overrasket over effekten.

Anonymous poster hash: f62d5...4b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...