Gå til innhold

Nakendrakta til Astrid S? Kult eller Harry ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere ? Litt usikker her

Anonymous poster hash: 6d1f9...a72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde?

Anonymous poster hash: fccfc...ce3

Skrevet

Jeg googlet. Ser ut som en kjole i en hudlignende farge.

Syns den var fin. Hun er da helt dekket. Tenker den hadde rt enda finere i en annen farge. Men da forvinner vel poenget med nakendress bort.

Anonymous poster hash: ac1ba...5bf

Skrevet

Ikke den kjolen, men den drakten som hun sang med. Og så vann over hele seg. Slo an til gutta da, og det var vel målet :)

Skrevet

Ikke den kjolen, men den drakten som hun sang med. Og så vann over hele seg. Slo an til gutta da, og det var vel målet :)

Syns hun er tøff! Likte henne godt i idol, helt til hun oppriktig ble sjokkert når hun røk ut, da mistet jeg litt sansen.

Men syns hun har tatt seg opp igjen og virker som en skjønn og relativt jordnær jente. Personlig likte jeg ikke drakten men syns likevel det var utrolig tøft gjort :)

Anonymous poster hash: 36c1f...bea

Skrevet

Ok har alltid likt henne. Men mistet litt respekten for henne nå merket jeg ... men mulig det var kult altså. Litt delt :)

Skrevet

Da googlet jeg meg fram til rett bilde. Den er da fortsatt heldekkende. Viser jo ikke en eneste kroppsdel. Da er de jo mer utfordrende de som vaser rundt i kjoler som ikke dekker rompa en gang.

Ser ut som en tettsittende onepeace.

Anonymous poster hash: ac1ba...5bf

Skrevet

Nå måtte jeg jo selv finne frem videoen å se. Trodde det skulle være litt mer wow pga overskriftene. Hadde ikke tenkt særlig på det om det ikke hadde vært for media.

Skjønner ikke hvordan dette slo an til gutta? Dårlig filming og liten scene. Fantes ikke utfordrende eller sexy i mine øyne.

Anonymous poster hash: 9e804...308

Skrevet

Finner ikke noe....link?

Anonymous poster hash: bf7e3...9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...