Gå til innhold

Du som har forstørret leppene dine:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du legge ut et bilde av dem?

Vurderer det, men trenger å se at det kan se naturlig ut..

Anonymous poster hash: 2c872...0a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har enda tilgode å se "naturlige" lepper. Som regel det som er rundt den røde leppa som er forstørret. Og det ser ikke bra ut.

Anonymous poster hash: 47980...d35
Skrevet

Hvis du vurderer det, hi. Don't. Just don't.

Anonymous poster hash: 492ed...05d

Skrevet

Sjekk ut TM klinikken på insta. Masse bilder der.

Anonymous poster hash: 6e1aa...c1e

Skrevet

Ikke gjør det!! Bor et skrekkeksempel her i oppgangen. Vi hadde en ti minutters samtale mens leppene hennes ikke viste tegn til bevegelse...! Det mest fascinerende jeg har vært vitne til på lenge, men ikke på en positiv måte 😱

Anonymous poster hash: 2712f...022

Skrevet

Vurderer du å forstørre, eller forynge de, tenker jeg... Jeg står i tenkeboksen selv for litt Restylane vital i leppene og området rundt,- for å få bort "røykelinjer som gjør at all leppestift sklir ut i disse,lip- liner eller ikke, samt at den ene siden har "krympet" litt mer med alder enn den andre..., samt forhindre mer "sig" i hakepartiet, det er stor sjans for "turkyneck" om få år om jeg ikke jobber aktivt med å opprettholde spenst i det området der.

Altså, jeg vil se ut som jeg gjorde,- ikke endre på noe jeg er.....Tenker det er forskjell på det meste når det kommer til små og store inngrep, er det å stoppe/reversere "forfalL" eller er det for å endre på kroppen til å bli mer lik et "ideal"man har....Pupper og mage er heller ikke uaktuelt, men prisene og tid for rekonvalens på dette gjør at det pr nå ikke er verdt det.. Igjen,- IKKE for å endre på noe,- men få puppene tilbake til de små,- men dog symmetriske og mindre tomme puppene de var,- og magen slippe og bli knadd og klemt hver gang man setter seg ned, slik den slapp før :)

De som vil ha STØRRE pupper eller smalere midje enn de har,- vil jo endre på noe de egentlig ikke har i utgangspunktet,- er man eldre så tror jeg hensikt og mål med inngrep ofte er begrunnet "mer fornuftig",- fortsatt forfengelighet,- men det gjør nok sitt til at man ikke går til det ekstreme. Selv så vil jeg ikke at alle skal se hva jeg hadde gjort,- jeg hadde gjort det for at JEG vil se i speilet den personen jeg føler jeg er, maks 30,- men jeg ser ut som nærmere 50, og jeg er ikke 40 enda!

Har undersøkt masse ang restylane,- og det er MANGE som har det,- som man ikke ha peiling har det! Tro meg,- jeg har fått bakoversveis mange gang. Har sittet og snakket med folk jeg kjenner godt som har gjort det,- og jeg har ikke sett det. Legger til at de har vært strålende fornøyd selv,- altså oppnådd det resultat de ønsket. Usynlig for meg,- flere tiår forskjell for de.. Det er forresten BOTOX som lammer og forhindrer videre rynkedannelse,- ikke leppeforstørrere/fillere Disse fyller ut linjer i huden som HAR kommet,- evt fyller opp der huden har mistet underhudsfett.... etter hevelse har gått ned,- 2-5 dager etter innsprøyting så skal ingen være "ubevegelige" om de kun har brukt filler.... Innen da ser man duckface ut også.... Uansett hvor usynlig det blir etter det..

De som bevisst bruker filler for større lepper vil ha større risiko for å få en liten "duckface",- da de ENDRER på leppene de har fått tildelt... Jeg har jo mine,- og vil beholde de,- men få de tilbake der de var,- symmetriske og i stand til å holde på leppestiften. "Emballasjen" er jo der på en måte, innholdet har bare forsvunnet,- slik at mine leppers "hud" vil ikke bli strukket og presset ut noe ekstra.....

Anonymous poster hash: d3179...1c7
Skrevet

Takk for innspill!

Ingen som vil vise hvordan leppene faktisk ser ut?

HI

Anonymous poster hash: 2c872...0a9

Skrevet

Anonymous poster hash: 67fcb...9e8

post-42-91314_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...