Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Hva gjør jeg fått feber og vond hals og skal opp til praktisk fagprøve som barne og ungdomsarbeider imorgen? Kan jeg ta den opp igjen?Må holde meg hjemme imorgen må jeg ha sykemelding? Anonymous poster hash: 9d699...4b1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Knasker smertestillende og gir alt på prøven. Tror det skal ganske mye til for å få fri, men du kan jo ringe og spørre i morgen tidlig om det er mulighet for at den kan utsetter mot legeerklæring. Anonymous poster hash: c93aa...d5d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Hiver innpå smertestillende, dette klarer du! Anonymous poster hash: 45672...3af
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Hiv innpå med Paracet og Ibux og så møter du til prøven. Anonymous poster hash: ed772...974
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #6 Skrevet 31. januar 2017 Ved sykemelding mener jeg man får utsatt prøve , men ikke sikker. God bedring Anonymous poster hash: d8192...46c
Nullstress;) Skrevet 31. januar 2017 #7 Skrevet 31. januar 2017 Hva gjør jeg fått feber og vond hals og skal opp til praktisk fagprøve som barne og ungdomsarbeider imorgen? Kan jeg ta den opp igjen?Må holde meg hjemme imorgen må jeg ha sykemelding? Anonymous poster hash: 9d699...4b1 Nå er ikke dette et svar på ditt spm,men npr du er ferdig, har du lyst til å fortelle meg hvordan prøven vr lagt opp??? Skal også opp (må bare melde meg) men gruer meg så! 🙈
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #8 Skrevet 31. januar 2017 Nå er ikke dette et svar på ditt spm,men npr du er ferdig, har du lyst til å fortelle meg hvordan prøven vr lagt opp??? Skal også opp (må bare melde meg) men gruer meg så! 🙈 Jeg tok fagprøven forrige uke. Fikk den utdelt mandag, der var alle kompetansemålene med og de hadde farget gult de målene de var mest opptatt i min prøve. Fikk 1 døgn til å skrive dagsplan der jeg måtte ha med faglig begrunnelse på hvorfor jeg gjorde ting. Feks hvorfor vasker vi hendene (hygiene), frilek ( hva er lek, hvorfor leker vi og hvorfor er lek bra for psykisk og fysisk helse) måtte også planlegge aktiviteten som de velger ut til selve gjennomføringa. Hadde også en 3 vurderingsoppgave, der jeg fikk spørsmål angående ungdom (gikk opp som praksiskandidat og har ikke erfaring fra skole,og de ville se om jeg kunne noe om ungdom) På gjennomføringsdagen møttes vi om morgenen der de fikk utdelt 3 eksemplarer av oppgaven min. Ikke den om ungdom,den skulle leveres dagen etter. På gjennomføringen observerer de deg i alt du gjør. Og går når de har fått det de trenger. Da gjennomføringen var ferdig skrev jeg evaluering av dagen og gjorde ferdig siste oppgave.siste dag. De fikk utdelt oppgaven og evalueringen min. Så var det min tur til å fortelle om hvordan jeg syntes dagen hadde gått. Og snakket om det jeg hadde skrevet i evalueringen. Fikk lurt inn flere kompetansemål. Snakket så om oppgaven. Så var det deres tur til å fortelle om hva de hadde sett på gjennomføringen. Før de trakk seg tilbake for å snakke sammen. Tror det tok 5-10 min før de ville snakke med meg igjen og fortalt meg at jeg hadde bestått Anonymous poster hash: 319bf...ed9
Nullstress;) Skrevet 31. januar 2017 #9 Skrevet 31. januar 2017 Jeg tok fagprøven forrige uke. Fikk den utdelt mandag, der var alle kompetansemålene med og de hadde farget gult de målene de var mest opptatt i min prøve. Fikk 1 døgn til å skrive dagsplan der jeg måtte ha med faglig begrunnelse på hvorfor jeg gjorde ting. Feks hvorfor vasker vi hendene (hygiene), frilek ( hva er lek, hvorfor leker vi og hvorfor er lek bra for psykisk og fysisk helse) måtte også planlegge aktiviteten som de velger ut til selve gjennomføringa. Hadde også en 3 vurderingsoppgave, der jeg fikk spørsmål angående ungdom (gikk opp som praksiskandidat og har ikke erfaring fra skole,og de ville se om jeg kunne noe om ungdom) På gjennomføringsdagen møttes vi om morgenen der de fikk utdelt 3 eksemplarer av oppgaven min. Ikke den om ungdom,den skulle leveres dagen etter. På gjennomføringen observerer de deg i alt du gjør. Og går når de har fått det de trenger. Da gjennomføringen var ferdig skrev jeg evaluering av dagen og gjorde ferdig siste oppgave.siste dag. De fikk utdelt oppgaven og evalueringen min. Så var det min tur til å fortelle om hvordan jeg syntes dagen hadde gått. Og snakket om det jeg hadde skrevet i evalueringen. Fikk lurt inn flere kompetansemål. Snakket så om oppgaven. Så var det deres tur til å fortelle om hva de hadde sett på gjennomføringen. Før de trakk seg tilbake for å snakke sammen. Tror det tok 5-10 min før de ville snakke med meg igjen og fortalt meg at jeg hadde bestått Anonymous poster hash: 319bf...ed9 Tusen takk 😊 Skal også opp som praksiskandidat. Hvor mange dager gikk det over?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #10 Skrevet 31. januar 2017 Tusen takk 😊 Skal også opp som praksiskandidat. Hvor mange dager gikk det over? 4 Dag 1;Utdeling av fagprøve. De går igjennom den ned deg . Og sier hvilken aktivitet de har valgt (du skal ha sendt inn 3 forskjellige aktiviteter innen uka før) når du går fra de har du 24 timer på å skrive oppgave og aktivitetsplan Dag 2; skrive ferdig hvis du ikke ble ferdig dagen før. Pluss skrive siste oppgave som skal legges frem etter evalueringen. Dag 3 , gjennomføring, de følger de på arbeidsplass og observerer Dag 4; evaluering og vurdering og sluttresultatet Anonymous poster hash: 319bf...ed9
Nullstress;) Skrevet 31. januar 2017 #11 Skrevet 31. januar 2017 4 Dag 1;Utdeling av fagprøve. De går igjennom den ned deg . Og sier hvilken aktivitet de har valgt (du skal ha sendt inn 3 forskjellige aktiviteter innen uka før) når du går fra de har du 24 timer på å skrive oppgave og aktivitetsplan Dag 2; skrive ferdig hvis du ikke ble ferdig dagen før. Pluss skrive siste oppgave som skal legges frem etter evalueringen. Dag 3 , gjennomføring, de følger de på arbeidsplass og observerer Dag 4; evaluering og vurdering og sluttresultatet Anonymous poster hash: 319bf...ed9 Tusen takk for svar 😍
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #12 Skrevet 31. januar 2017 Tusen takk for svar 😍 😊 Anonymous poster hash: 319bf...ed9
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #13 Skrevet 31. januar 2017 4 Dag 1;Utdeling av fagprøve. De går igjennom den ned deg . Og sier hvilken aktivitet de har valgt (du skal ha sendt inn 3 forskjellige aktiviteter innen uka før) når du går fra de har du 24 timer på å skrive oppgave og aktivitetsplan Dag 2; skrive ferdig hvis du ikke ble ferdig dagen før. Pluss skrive siste oppgave som skal legges frem etter evalueringen. Dag 3 , gjennomføring, de følger de på arbeidsplass og observerer Dag 4; evaluering og vurdering og sluttresultatet Anonymous poster hash: 319bf...ed9 Hvorfor hadde du prøven, på egen arbeidsplass? Anonymous poster hash: f0d6d...04f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #14 Skrevet 31. januar 2017 Hvorfor hadde du prøven, på egen arbeidsplass? Anonymous poster hash: f0d6d...04f Fordi jeg ville ha den der og det er der jeg er kjent og kjenner barna og barna kjenner meg. Anonymous poster hash: 319bf...ed9
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #15 Skrevet 31. januar 2017 Fordi jeg ville ha den der og det er der jeg er kjent og kjenner barna og barna kjenner meg. Er praksiskandidat og ikke lærling.men lærlinger har også sin prøve på sin arbeidsplass Anonymous poster hash: 319bf...ed9 Anonymous poster hash: 319bf...ed9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #16 Skrevet 1. februar 2017 Fordi jeg ville ha den der og det er der jeg er kjent og kjenner barna og barna kjenner meg. Anonymous poster hash: 319bf...ed9 Haha sorry det skulle være, HVOR ikke hvorfor, skal opp til praktisk prøve til høsten derfor lurte jeg på hvor du hadde prøven😊 Anonymous poster hash: f0d6d...04f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #17 Skrevet 1. februar 2017 Haha sorry det skulle være, HVOR ikke hvorfor, skal opp til praktisk prøve til høsten derfor lurte jeg på hvor du hadde prøven😊 Anonymous poster hash: f0d6d...04f Hehe.... egen arbeidsplass ja. Er noe med å være kjent tenker jeg😊 Anonymous poster hash: 319bf...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå