Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 At dere kan komme på besøk i bhg tiden eller være med på turer og utflukter?ville dere gjort det? Anonymous poster hash: 81d4d...83d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Nei. Litt av meningen er at barnet skal hjelpes på veien mot selvstendighet, og fungere sosialt med andre barn uten mamma og pappa. Så hjelper det lite at mamma ikke gir slipp. Men for curlingforeldre er det perfekt Anonymous poster hash: be085...1ec
Snart2småtroll Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Ikke vanlig det nei. Ville ikke gjort det selv.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Nei her har de kastet meg på gangen når småen ikke har vært ferdig å spise å jeg har kommet for å hente han Jeg hadde gjerne vært med på turer eller utflukter med barnehagen om jeg fikk lov,ettersom jeg har mye fri nå pga jeg bare er deltidsstudent. Anonymous poster hash: 2f448...8c3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Her er alle velkomne til å bli med om man vil - men ingen gjør det Anonymous poster hash: b97b2...6ef
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Vet ikke om det er mulighet for det. Kan jeg være med på tur på dagtid ville jeg heller vært hjemme med han.. Ellers er jeg jo på jobb. Anonymous poster hash: 81729...2a1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 Barnehagen har en utflukt til en bondegård en gang i året hvor vi foreldre er inviterte med. Men ellers holder vi oss borte. Anonymous poster hash: 4471e...25c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 Liker ikke konseptet! Jeg ønsker ikke at folk som ikke har taushetsplikt eller politiattest skal være sammen med mine barn mens de er i barnehagen. Hva med usikre/redde/skeptiske barn skal de måtte forholde seg til nye voksne hele tiden? Anonymous poster hash: f81ab...599
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 Tusen takk, nå ble jeg litt klokere👍🏻☺greit å få forskjellige synspunkt, var ikke slik i den forrige barnehagen😊 Anonymous poster hash: 81d4d...83d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 Ja. Det er en bhg som heldigvis er åpne og inkluderende mot foreldrene. (Du ene over her virker jo i overkant problematiserende og paranoid). Men det er svært sjelden noen foreldre som benytter seg av dette! Anonymous poster hash: 58210...f91
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 Hos oss er alle velkommen. Vi har f.eks hatt dansedag med ei mor som er danselærer, matdag med ei mor som er kokk, kulturdag med to ulike foreldre som kommer fra et annet land. I tillegg hadde vi ei bestemor som var viden kjent for sin gode kjøttsuppe. Hun laget mat og leste eventyr. De er 2—3 timer i bhg når de er på besøk. Kjempekoslig og barna elsker det!! Hos oss har det blitt en del av et godt foreldresamarbeid. Anonymous poster hash: ed4db...523
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #12 Skrevet 30. januar 2017 Her er det så ofte foreldrekaffe så vi får vært mye i bhg. På turer har jeg ikke fått spm om å bli med siden første året. Men nå er min så stor at det nok ikke hadde vært noe "kult" å hatt med mamma uansett. Men vi er alltid hjertelig velkommen til å bli en stund ved henting. Anonymous poster hash: 2cb42...c6c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #13 Skrevet 30. januar 2017 Barnehagen har en utflukt til en bondegård en gang i året hvor vi foreldre er inviterte med. Men ellers holder vi oss borte. Anonymous poster hash: 4471e...25c På Slependen tilfeldigvis? Anonymous poster hash: 152cd...452
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #14 Skrevet 30. januar 2017 Jeg kunne egentlig tenke meg dette, men fordi jeg også vet at det finnes mye rare uegnede foreldre der ute foretrekker jeg ansatte som i det minste er kjent for barna og har levert politiattest. Anonymous poster hash: 10844...d15
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #15 Skrevet 30. januar 2017 At dere kan komme på besøk i bhg tiden eller være med på turer og utflukter?ville dere gjort det? Anonymous poster hash: 81d4d...83d Nei,det er ikke vanlig hos oss, heldigvis for det Anonymous poster hash: 6e5e3...124
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #16 Skrevet 30. januar 2017 Ikke vanlig her. Men det hadde vært kjempekoselig egentlig å være med litt så i utgangspunktet er konseptet veldig fint - samtidig som jeg skjønner greia med at det er ikke alle foreldre jeg vil ha rundt mitt barn... Har jeg helt fri en dag har jeg gjerne mini hjemme istedet, han er såpass liten enda at han går ikke rundt og gir uttrykk for at han savner barnehagen de få dagene. Men på dager hvor jeg feks begynner kl 13 på jobb og de foretrekker at han er i bhg i kjernetiden (0930-1430) istedenfor at vi kommer kl 12 hadde det jo vært hyggelig å være der noen timer en og annen dag.. Anonymous poster hash: b84d8...77a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #17 Skrevet 30. januar 2017 Nei, heldigvis ikke, men vi kan ta oss god tid ved for eksempel henting. Se på plassen, tegninger osv. Snakke litt med de ansatte om hvordan dagen har vært osv. Det sette både ungen og barnehagen pris på. Bygge et godt forhold til de som jobber der. Ellers har de dager vi får komme: barnehagens dag, sommerfest, julefrokost/juleverksted/grøtfest (de bytter på,en av tingene i året), påskefrokost ol. Anonymous poster hash: 2a301...df9
Mamma_til_2 Skrevet 31. januar 2017 #18 Skrevet 31. januar 2017 Det var vanlig i den forrige bhg jeg var i, ellers så er det vanlig på skolen her, foresatte blir invitert med på skoleutflukter.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #19 Skrevet 31. januar 2017 Nei. Men jeg hadde barn i samme avdeling i ni år, så det hendte at jeg hadde en lang prat med de voksne i forbindelse med henting. Omtrent en gang i måneden. Det skjedde kun på dager når både jeg og en eller flere av de voksne i barnehagen hadde god tid. Da snakket vi selvfølgelig om barn og barnehagen, men også vær&vind, ferier, saker på nyhetene osv. Jeg hadde et godt forhold til barnehagen, dukket det opp noen problemer ble de alltid løst umiddelbart, kanskje fordi jeg kjente de voksne så godt og vi hadde så god tone. Anonymous poster hash: ec55d...181
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #20 Skrevet 31. januar 2017 Her var det en del arrangement som foreldrefrokost, foreldrekaffe, luciaoppvisning, påskeverksted, sommerfest. Utenom disse var det ikke vanlig at foreldrene var på besøk i barnehagen. Anonymous poster hash: 1c731...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå