Gå til innhold

Skoleferie for ungdom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en straks tenåring i hus og tenker tilbake på meg selv som tenåring med skrekk og gru.

Hvordan løser dere de vanvittige lange skoleferiene når dere selv er på jobb? Selv fikk jeg jobb etterhvert, men frem til det tidspunktet gjorde jeg mye som var ganske ugreit mens foreldrene mine var fullt opptatt.

Anonymous poster hash: 26801...9fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en straks tenåring i hus og tenker tilbake på meg selv som tenåring med skrekk og gru.

Hvordan løser dere de vanvittige lange skoleferiene når dere selv er på jobb? Selv fikk jeg jobb etterhvert, men frem til det tidspunktet gjorde jeg mye som var ganske ugreit mens foreldrene mine var fullt opptatt.

Anonymous poster hash: 26801...9fb

Oppdrar ungene sånn at de begrenser ugreie ting når de blir gående med for mye fritid.

Anonymous poster hash: 2cd3a...59c

Skrevet

Hva med å lage jobb til dem? Klippe gress, male, luke, hjelpe en gammel dame i nabolaget? Passe unger? Sortere gjennom klesskap, rydde garasjen osv, mot litt feriepenger?

Anonymous poster hash: 5081a...b3c

Skrevet

Det er mye vanskeligere å få sommerjobb nå enn for 20 år siden. Jeg har avtaler med min datter.

- hva skal du i morgen?

- på stranda om det er pent vær

- og om det ikke er pent vær?

- da skal jeg være sammen med xxx et eller annet sted.

Så gjør de det. Husker min ungdomstid... 90% av ferien var å bmi hentet 06.00 og kjørt til jordbæråkeren og plukke og tjene penger. De dagene jeg ikke jobbet, var det verdens beste dag. Alene hjemme og fri og gjøre alt mulig jeg hadde lyst til!

Jeg var en rebell, men jeg passet godt på å ikke fucke opp sommerferien min!

Anonymous poster hash: 1f8da...f14

Skrevet

Oppdrar ungene sånn at de begrenser ugreie ting når de blir gående med for mye fritid.

Anonymous poster hash: 2cd3a...59c

Du høres ut som en som er flink til å gi andre dårlig samvittighet

Anonymous poster hash: f582c...95b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...