GĂ„ til innhold

Dere som har iPhone 7 đŸ€łđŸ»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fÄtt ny iPhone 7.

Og det er to ting som jeg ikke skjĂžnner?

Den lille rundingen nederst pÄ skjermen, nÄr jeg trykker pÄ den for Ä Äpne tlf, sÄ kjennes den rar ut. Som om den ikke er satt sammen godt nederst, som om noe er lÞst? Ringte til Telia, og de sier at de nye iPhone 7 er sÄnn.

Er de det?

Andre tingen er at tlf lyser selv om jeg ikke er bort i den. Med en gang jeg tar den, sÄ lyser den. Den kan ogsÄ stÄ pÄ bordet og lyse. Skal den vÊre sÄnn?

Anonymous poster hash: 58b2c...a6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er sÄnn. Det er touch ikke en knapp..

Skrevet

Min touchknapp nederst er ikke lÞs. Den er heller ikke en vanlig knapp, men jeg har ikke hatt iPhone fÞr, sÄ kan ikke sammenligne.

Hvis tlf lyser i tide og utide, tenker jeg det kan skyldes at du har aktivert at den skal "vÄkne" nÄr du lÞfter den opp. Under Innstillinger - Skjerm og lysstyrke - slÄ av LÞft for Ä vekke.

Evt har du kanskje satt AutolÄs til Aldri, slik at telefonen ikke slÄr seg av fÞr du trykker den av. Ligger ogsÄ under Skjerm og lysstyrke.

Skrevet

Min er ogsĂ„ sĂ„nn 😂 Kjennes som den ikke sitter sammen . He he men det gjĂžr den 😃

Anonymous poster hash: 46bc4...0ee

Skrevet

Ja, det skal vÊre sÄnn. Hjemknappen er egentlig ikke en knapp, men effekten du fÄr nÄr du trykker pÄ den er at hele skjermen trykkes ned pÄ en mÄte. Derfor kjennes den litt rar ut. Jeg merket stor forskjell fra knappen pÄ iPhone 6, som faktisk er en knapp :)

Det at den lyser av seg selv kan du skru av pÄ innstillingene. Jeg har ikke satt meg inn i hvordan. Men begge deler er altsÄ riktig.

Anonymous poster hash: 560b1...e18

Skrevet

Tusen takk for hjelp alle sammen 👍

Anonymous poster hash: 58b2c...a6d

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...