Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 I ett av mine barns klasser er den ene pappaen så dødskjekk 😍 Ikke noe spes ved han egentlig! Kjenner han ikke og ikke er han vakker, men NOE er det 🙈 Så han på butikken i dag morges og nå tar jeg meg stadig i å tenke på han. Er det mulig🙊🙄? Han er minst 10 år yngre enn meg og vi er begge lykkelige gift på hver vår kant, men det er slik fjortis greie. Å guuuud å kjekk 😍 Hva heter han? 😂🙈 Vil bli voksen! Slutte med slik og slutte like sjokolade! 🤣 Anonymous poster hash: 43328...6b3
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 En av de faste som tar tog samtidig som meg er sykt sexy. Han er ca like gly som meg og robust(ikke feit, men litt overvektig) han har ikke hår på hodet heller, men han har et Glimt i øyet som er til å dø av. Og når han snakker med vennene sine så smelter jeg helt. Supersmart og veldig interessant fyr. Jeg har samboer, men jeg tenker det må være lov å være litt avstandsbetatt av og til😊 Anonymous poster hash: 6b880...daf
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har en syklist jeg speider etter når jeg leverer barna på skolen. Langt hår, skjegg. Litt sånn rocka fyr, som antakelig er miljøforkjemper også, for han sykler uansett vær. Det er ålreit å ha noen slike gleder i hverdagen 😉 Anonymous poster hash: d9dcb...d78
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har intet mindre enn to fedre i barnehagen til sønnen min jeg er "forelsket" i 😂😍 Jeg blir helt tullete. Er sånn at når jeg setter meg inn i bilen må jeg liksom si det høyt "fy faen så deilig pappaen til Torjus er!" Har forsåvidt samme utfordringen med sjokolade. Anonymous poster hash: 8becd...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå