*Miss Marple* Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Noen som vet hvordan jeg får skrudd det på igjen?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Har du prøvd å gå inn på innstillinger-generelt-tastatur? Er en ny oppdatering nå som skal ha noen feilrettinger, kanskje det vil hjelpe Anonymous poster hash: 58db5...6d9
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Slik: du kaster iPhonen i søpla og så kjøper du en android-mobil i stedet. Anonymous poster hash: 609fc...15f
*Miss Marple* Skrevet 30. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2017 Slik: du kaster iPhonen i søpla og så kjøper du en android-mobil i stedet. Anonymous poster hash: 609fc...15f Neida, det var slett ikke nødvendig. Som alltid var det jeg selv som hadde klart å gjøre noe feil. Det var bare å skru det på igjen 😝 Irriterer det deg bittelitt?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Har hatt både iPhone og android. Har iPhone 6 nå, de er desidert best! Anonymous poster hash: f14b5...2f1
Gjest Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Innlegget har blitt moderert grunnet avsporinger samt svar til dette! Mod K. Taylor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå