Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #1 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har ikke sett alle episodene, bare litt innimellom så mulig jeg har mangler litt info alle andre har, men jeg tenker nå på denne valpen. Hvem eier den egentlig? Det virker jo som den har bundet seg veldig til han Tore, følger han hele tiden, løper mot han i gjensynsglede når han har vært borte litt osv. Blir det ikke veldig feil for denne valpen om det egentlig er noen andre som skal eie og oppdra den når farmen er ferdig? Anonymous poster hash: ba294...166
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #2 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har ikke sett alle episodene, bare litt innimellom så mulig jeg har mangler litt info alle andre har, men jeg tenker nå på denne valpen. Hvem eier den egentlig? Det virker jo som den har bundet seg veldig til han Tore, følger han hele tiden, løper mot han i gjensynsglede når han har vært borte litt osv. Blir det ikke veldig feil for denne valpen om det egentlig er noen andre som skal eie og oppdra den når farmen er ferdig? Anonymous poster hash: ba294...166 Ja, det har jeg også tenkt på. Den bør adopteres av Tore etter showet (eller, det bør ha blitt adoptert av ham - det ble jo spilt inn fopr en god stund siden). Den er jo veldig knyttet til ham. Anonymous poster hash: 1a7fe...1a5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #3 Skrevet 30. januar 2017 Jeg har ikke sett alle episodene, bare litt innimellom så mulig jeg har mangler litt info alle andre har, men jeg tenker nå på denne valpen. Hvem eier den egentlig? Det virker jo som den har bundet seg veldig til han Tore, følger han hele tiden, løper mot han i gjensynsglede når han har vært borte litt osv. Blir det ikke veldig feil for denne valpen om det egentlig er noen andre som skal eie og oppdra den når farmen er ferdig? Anonymous poster hash: ba294...166 Dette har jeg tenkt på hver sesong av farmen der de "oppdrar" en valp. I mange uker der valpen er helt liten og knytter seg til stedet og menneskene der. Så forvirrende det må være for hunden etterpå når den plutselig mister både bostedet og menneskene den har knyttet seg til. Anonymous poster hash: 1eddf...668
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #4 Skrevet 30. januar 2017 Det er ikke riktig å ha en valp på farmen.Den blir veldig forvirret når de den har vært sammen med hver dag plutselig forsvinner.I år ser vi at Tore og valpen blir så knyttet men valpen bor ikke hos Tore i dag. Anonymous poster hash: 2544d...b5d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #5 Skrevet 30. januar 2017 Det er ikke riktig å ha en valp på farmen.Den blir veldig forvirret når de den har vært sammen med hver dag plutselig forsvinner.I år ser vi at Tore og valpen blir så knyttet men valpen bor ikke hos Tore i dag. Anonymous poster hash: 2544d...b5d Hvordan vet du at valpen ikke bor hos Tore i dag? Er bare nygjerrig på om dette er noe du vet eller om du gjetter dette. Anonymous poster hash: a8633...15a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #7 Skrevet 30. januar 2017 https://www.instagram.com/p/BPU9bfSANeu/ Anonymous poster hash: ad8bb...ff5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 ja, den får nok ptsd etter farmen.... Anonymous poster hash: 46c68...e07
Admin Skrevet 30. januar 2017 #9 Skrevet 30. januar 2017 Border collien ble vel gjeterhund hos oppdretter etter farmen om jeg ikke husker feil. Den holder til oppi bygda her.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #10 Skrevet 30. januar 2017 Trodde Lavrans var valpen jeg. 🙊🙊🙊 Anonymous poster hash: 51d1c...804
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #11 Skrevet 30. januar 2017 Dette har jeg tenkt på hver sesong av farmen der de "oppdrar" en valp. I mange uker der valpen er helt liten og knytter seg til stedet og menneskene der. Så forvirrende det må være for hunden etterpå når den plutselig mister både bostedet og menneskene den har knyttet seg til. Anonymous poster hash: 1eddf...668 Det har jeg og. Synes det er helt feil å ha valp der inne Anonymous poster hash: 3a279...cf4
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #12 Skrevet 30. januar 2017 Dette er bare et kroneksempel på hvor syk verden er på vei. Barn som har levd hele livet i Norge sendes til land der de ikke kan språket, ikke kjenner kulturen, ikke har venner, og der de risikerer å ende som barnebruder - og dere bekymrer dere om tilknytningen til ei skarve bikkje! Anonymous poster hash: 4730c...f8e
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #13 Skrevet 30. januar 2017 Dette er bare et kroneksempel på hvor syk verden er på vei. Barn som har levd hele livet i Norge sendes til land der de ikke kan språket, ikke kjenner kulturen, ikke har venner, og der de risikerer å ende som barnebruder - og dere bekymrer dere om tilknytningen til ei skarve bikkje! Anonymous poster hash: 4730c...f8e Det går an å ha flere tanker i hodet på én gang Det går an å spre sympatien sin. Det ene utelukker ikke det andre. Tenker du aldri på annet enn asylbarn? Hva med hva du skal ha til middag i morgen, eller hvordan det skal gå på matteprøven til sønnen din? Anonymous poster hash: c351a...725
*Miss Marple* Skrevet 30. januar 2017 #14 Skrevet 30. januar 2017 Dette er bare et kroneksempel på hvor syk verden er på vei. Barn som har levd hele livet i Norge sendes til land der de ikke kan språket, ikke kjenner kulturen, ikke har venner, og der de risikerer å ende som barnebruder - og dere bekymrer dere om tilknytningen til ei skarve bikkje! Anonymous poster hash: 4730c...f8e Jepp, for når man bekymrer seg for det ene, så utelukker man fullstendig det andre. Det er sånn det er.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #15 Skrevet 30. januar 2017 Dette er bare et kroneksempel på hvor syk verden er på vei. Barn som har levd hele livet i Norge sendes til land der de ikke kan språket, ikke kjenner kulturen, ikke har venner, og der de risikerer å ende som barnebruder - og dere bekymrer dere om tilknytningen til ei skarve bikkje! Anonymous poster hash: 4730c...f8e Haha. Er du så enkel i hodet at du bare kan bry det om én ting av gangen. Det ene utelukker ikke det andre for min del. Du skal se at du blir flinkere til slikt når du blir eldre. 😊 Anonymous poster hash: 51d1c...804
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2017 #16 Skrevet 31. januar 2017 Fikk opp dette på instagram i dag: https://instagram.com/p/BP7xxqola2I/ Anonymous poster hash: fa81a...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå