GÃ¥ til innhold

Hvordan skrive dette?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spm til jentungen som begynner i bhg; hvem bor barnet sammen?står på en linje.under står "eventuelle søsken..." barnet har en storesøster som bor fast her med meg og pappaen, men har også 2 halvsøsken som er her annenhver helg,ferier og innimella...hvordan ville du svart?bor fast med mamma,pappa og storesøster? Uff vet ikke helt

Anonymous poster hash: 76357...587

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv opp alle søsken . Kjedelig hvis de er med i barnehagen å ser at de ikke står oppført. Heller inkludere enn ekskludere

Skrevet

Don't overthink it. Fortell om foreldrene bor sammen og list opp alle søsken og halvsøsken

Anonymous poster hash: ebd6a...eaa

Skrevet

Var ikke helt det jeg mente...hvor skal jeg skrive hva...på linje : hvem bor barnet sammen med: ? Neste spm er : eventuelle søsken? Mener de da bare om foreldrene bor sammen eller på første?også alle søsken under?

Skrevet

Var ikke helt det jeg mente...hvor skal jeg skrive hva...på linje : hvem bor barnet sammen med: ? Neste spm er : eventuelle søsken? Mener de da bare om foreldrene bor sammen eller på første?også alle søsken under?

Det er en måte å spørre om dere er skilt ja. Og da eventuelt samværsprosent

Anonymous poster hash: ebd6a...eaa

Skrevet

Tror ikke det er så nøye hvor du skriver hva.

"Lise bor fast sammen med mamma og pappa og storesøster Kari. I tillegg har Lise to søsken, Per og Anne, som bor hos henne og resten av familien annenhver helg, i ferier og litt eksta innimellom."

På det andre spørsmålet kan du da bare vise til svaret over.

Anonymous poster hash: 40825...81c
Skrevet

Første spm: mor, far og tre søsken.

Andre spm: Jens, Ola og Kari.

Anonymous poster hash: 23ca9...1ed

Skrevet

Første spm: mor, far og tre søsken.

Andre spm: Jens, Ola og Kari.

Det blir ikke riktig svar på første spørsmål, da indikerer man at alle tre søsken bor der fast.

Anonymous poster hash: 748b3...65c

Skrevet

Det blir ikke riktig svar på første spørsmål, da indikerer man at alle tre søsken bor der fast.

Anonymous poster hash: 748b3...65c

De er søsken. Og de har hjem hos HI.

Jeg ville skrevet det slik, og heller sneket inn i en muntlig samtale at to av de bor hjemme helger og ferier.

Skrevet

Takk😊Ville dere skrevet halvsøsken eller?ikke de begynner å lure hvorfor 2 bor borte🙈

Skrevet

Stort problem. Kommer an på om du vil at halvsøsken skal stå på familieplakaten og lignende, eller gjemmes litt bort. Tror de som jobber i barnehagen synes det er mer rart at du hele tiden poengterer at de kun er halvsøsken, enn at de lurer på hvor storesøsken bor. Er du redd for at de tror at de er tatt fra dere?

Selvfølgelig fører du opp alle 3 som likeverdige søsken.

Anonymous poster hash: fd9c9...9a1
Skrevet

For å unngå misforståelser, så skriv bare i parantes at xx (bor delvis)

Anonymous poster hash: 56cf9...fd4

Skrevet

Er vel bare å ramse opp hele rekka, og skrive i margen at noen kun er der i ferier og på samvær?

Anonymous poster hash: 2c86f...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...