Gå til innhold

Deilig at Ingeborg røyk ut idag :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som også syns det var bra eller?

Ingeborg var jo så negativ og lat så bra hun røyk ut av farmen :D

Anonymous poster hash: 5935b...af5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bare det samme trollet som prøver så godt du kan å spoile hver uke, utenn å lykkes. Har du ikke noe annet å gjøre?

Anonymous poster hash: ef860...d23
Skrevet

Trodde det var hun der Tore som røk ut, søren heller assss

Anonymous poster hash: b91b0...65a

Skrevet

Ja Ida fortjente å gå videre :) 

Anonymous poster hash: 42227...68c
Skrevet

Helt enig :)

Spent på hvem som blir ny storbonde jeg,håper ikke det blir Tore for han har ikke gjort seg fortjent til finaleplass!

Anonymous poster hash: 5935b...af5
Skrevet

Vendela blir storbonde

Anonymous poster hash: b91b0...65a

Skrevet

Du er et trist og sørgelig lite menneske og jeg håper for din del at dette får det trasige livet ditt til å virke en tanke lysere et øyeblikk.

Anonymous poster hash: 3af22...ff5

Skrevet

Du er et trist og sørgelig lite menneske og jeg håper for din del at dette får det trasige livet ditt til å virke en tanke lysere et øyeblikk.

Anonymous poster hash: 3af22...ff5

Å mene at noen som ligger å sover til langt på dag og som er mye negativ er fullt forståelig, og gjør ikke hi til et trist og sørgelig lite menneske. Det er fullt fortjent at Ingeborg måtte hjem idag da hun ikke har hatt en innsats som gjør at hun fortjener en plass i finalen.

Anonymous poster hash: d2257...267

Skrevet

Please slutt å skriv navn i overskrifter. Skulle kose meg med farmen imorgen tidlig 😂😂 men ikke snart å gå inn på DIB da 😉

Anonymous poster hash: 7d90b...ec4

Skrevet

Please slutt å skriv navn i overskrifter. Skulle kose meg med farmen imorgen tidlig 😂😂 men ikke snart å gå inn på DIB da 😉

Ikke gå på nett generelt da, det kryr jo av info som dette på face,insta, alle nettaviser osv 😜
Skrevet

Tror dere Vendela blir storbonde???

Anonymous poster hash: 09ce3...55f

Skrevet

Håper ikke det blir Tore. Helt tullete argument at han vil bli det for å kunne sende en av gutta hjem "og skape litt drama". Det hadde han mulighet til denne uken, men valgte å ikke benytte seg av den. Håper Lothepus eller Petter P vinner.

Anonymous poster hash: 99491...0de
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor Tore ikke valgte en gutt. Jeg synes hele farmen kjendisopplegget begynner å slå sprekker dersom det er sånn at de avtaler underholdningen bak kamera. At det er skuespill og avtalt spill som vi ikke får innsyn i. Hvis det var sånn at Ingeborg skulle hjem kunne hun trukket seg frivillig.

Anonymous poster hash: 435d6...59e

Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor Tore ikke valgte en gutt. Jeg synes hele farmen kjendisopplegget begynner å slå sprekker dersom det er sånn at de avtaler underholdningen bak kamera. At det er skuespill og avtalt spill som vi ikke får innsyn i. Hvis det var sånn at Ingeborg skulle hjem kunne hun trukket seg frivillig.

Helt enig. Men tror de gjorde en avtale denne gangen. Det er så ulogisk å velge Ida som førstekjempe, med alle de sterke guttene der inne. Det ødelegger jo spillet fullstendig, og det hadde vært mye mer realt å sende Ingeborg hjem og for eksempel hente inn Marna, som virkelig ville være der.

Anonymous poster hash: 99491...0de

Skrevet

Ja hvorfor valgte ikke Tore en gutt til førstekjempe 👀😳

Skrevet

Det var visst avttalt spill sånn at Ingeborg kunne reise hjem, det var jo ganske tydelig under kampen at hun tapte med vilje

Anonymous poster hash: ef860...d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...