Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Hvordan får jeg fjerna han?? Anonymous poster hash: 06b6e...fa0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Fjerna han? Fra vennelista di? Du kan ikke fjerne en som du antar er pedofil fra hele facebook... kriminelle har også rett til å være på sosiale medier... din fordel er forøvrig at du vet om han, slik at du kan passe på barna du kjenner. Anonymous poster hash: 8a503...01b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Fjerna han? Fra vennelista di? Du kan ikke fjerne en som du antar er pedofil fra hele facebook... kriminelle har også rett til å være på sosiale medier... din fordel er forøvrig at du vet om han, slik at du kan passe på barna du kjenner. Anonymous poster hash: 8a503...01b Dømte pedofile har ikke lov av FB å være der.... HI Noen som vet hvordan jeg rapporterer han?? For å presisere. Anonymous poster hash: 06b6e...fa0
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Dømte pedofile har ikke lov av FB å være der.... HI Noen som vet hvordan jeg rapporterer han?? For å presisere. Anonymous poster hash: 06b6e...fa0 Du går inn på profilen til vedkommende. Øverst til høyre står det Mer og så Rapporter. Anonymous poster hash: 80a85...adf
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Du kan vel gå inn på mannen, og trykke på rapporter, og så skrive hva du vi til fb? Jeg har gjort det med en person en gang, var ikke en like alvorlig ting da, og sjedde ingenting, fikk ikke noe tilbakemelding heller, men slike ting tar de kanskje litt mer seriøst? Dette er 4 år siden da, så kan jo hende at muligheten er tatt bort, ikke vet jeg. Anonymous poster hash: 06b2e...5f2
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Du må vel legge med litt dokumentasjon? Anonymous poster hash: 9de53...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå