Gå til innhold

Jeg er dødssliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde noe (for meg) traumatisk og utmattende på torsdag/fredag. Og da jeg kom hjem reagerte jeg med gråt, strigråt. Føler meg utenfor meg selv, ikke helt med. Bedre idag, men henger i. Vil bare sove hele tiden, er kronisk trøtt, vært det hele helgen. Har sovet 2-3 timer på dagtid, noe jeg aldri gjør ellers. Hvor lenge kan sånne ting henge i kroppen? 

Anonymous poster hash: 156fd...763
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde noe (for meg) traumatisk og utmattende på torsdag/fredag. Og da jeg kom hjem reagerte jeg med gråt, strigråt. Føler meg utenfor meg selv, ikke helt med. Bedre idag, men henger i. Vil bare sove hele tiden, er kronisk trøtt, vært det hele helgen. Har sovet 2-3 timer på dagtid, noe jeg aldri gjør ellers. Hvor lenge kan sånne ting henge i kroppen?

Helt individuelt. Men det er helt vanlig å reagere slikt. Ta tiden til hjelp Iallefall og ikke tving deg til noe.

Anonymous poster hash: f2356...f28

Skrevet

Mulig du har sjokk / PTSD. Litt avh av hva som har skjedd. men viktig du lytter til kroppen og tar vare på deg selv. 

Skrevet

Helt individuelt. Men det er helt vanlig å reagere slikt. Ta tiden til hjelp Iallefall og ikke tving deg til noe.

Anonymous poster hash: f2356...f28

Ja, skal det.. takk

Mulig du har sjokk / PTSD. Litt avh av hva som har skjedd. men viktig du lytter til kroppen og tar vare på deg selv. 

Jeg har ptsd fra før, så har nok blitt retraumatisert. Dessverre. Skal heldigvis straks til psykolog

Skrevet

Har du noen du kan snakke med for å bearbeide det?

Skrevet

....og der så jeg svaret på spørsmålet mitt.

Bra, viktig å få snakket ut.

Skrevet

Ja, skal det.. takk

Jeg har ptsd fra før, så har nok blitt retraumatisert. Dessverre. Skal heldigvis straks til psykolog

Ha du noen som kan være med deg nå? snakke med nå?

Vondt å ha det slik. 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...