Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Her kommer de og nekter oss bruke kors, klager og lager balluba for at nyhetsanker bruker smykke med kors. Klager over flagget våres pga kors osv! Selv løper de rundt med skaut på hodet, tar seg pause i hytt og pine for å be, mange muslimske menn ser ned på både jenter og damer! OSV! jeg er lei hele opplegget! Om de vil leve som de gjorde i Afghanistan, så synes jeg Afghanistan er rett plass å bo. Norge er ikke Afghanistan. Det flytter hele generasjoner til Europa fra kirgsherjede land! Hvem skal bygge opp landet igjen? Hvem skal kjempe for landet sitt? Nei... Synes USA er inne på noe! Anonymous poster hash: b174b...369
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Åh kjære... bevis påstandene dine er du snill... Anonymous poster hash: 54065...6ed
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 De som utgjør er reell trussel mot norsk kultur er nordmenn som ikke engang makter å ivareta en av de mest essensielle delene av kulturen: det norske skriftspråket. Er ikke det litt pinlig? Anonymous poster hash: 26db9...bb7
Kathrine. Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Sånn egentlig trur eg det er nordmenn som kjem opp med alle tåpelige restriksjoner fordi dei trur det gjer dei til bedre mennesker. Ikkje muslimene som krever.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Åh kjære... bevis påstandene dine er du snill... Anonymous poster hash: 54065...6ed Dette er vel noe så og si alle vet? Er det ikke? Anonymous poster hash: b174b...369
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #6 Skrevet 29. januar 2017 Her kommer de og nekter oss bruke kors, klager og lager balluba for at nyhetsanker bruker smykke med kors. Klager over flagget våres pga kors osv! Selv løper de rundt med skaut på hodet, tar seg pause i hytt og pine for å be, mange muslimske menn ser ned på både jenter og damer! OSV! jeg er lei hele opplegget! Om de vil leve som de gjorde i Afghanistan, så synes jeg Afghanistan er rett plass å bo. Norge er ikke Afghanistan. Det flytter hele generasjoner til Europa fra kirgsherjede land! Hvem skal bygge opp landet igjen? Hvem skal kjempe for landet sitt? Nei... Synes USA er inne på noe! Anonymous poster hash: b174b...369 For nordmenn legger igjen alle vaner og norsk kultur i Norge. Kan ikke si at jeg synes det preger nordmennene på solkysten i Spania f.eks. Trump er en egoist og en galematias. Anonymous poster hash: d74d0...ac6
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #7 Skrevet 29. januar 2017 Dette er vel noe så og si alle vet? Er det ikke? Anonymous poster hash: b174b...369 Kanskje selvsagt for de på den nedre del av funksjonsskalaen, men tror de på øvre sjikt evner å se verden i litt flere gråtoner mellom svart og hvitt. Anonymous poster hash: 54065...6ed
Ophiophagus Hannah Skrevet 29. januar 2017 #8 Skrevet 29. januar 2017 Hvem har nektet deg å bruke kors? Selvfølgelig skal utlendinger tilpasse seg norsk kultur. Ingen som er uenig i det. Men det er feil at utlendinger flest klager over korset i flagget, eller at vi bærer kristne symboler. Det stemmer ikke. Min erfaring er at den største forskjellen (dette blir selvfølgelig generalisering) er vår sekularisering av samfunnet, og mangel på personlig tro. De fleste innvandrere med muslimsk bakgrunn (dette er min personlige erfaring, i elle fall) har mye lettere for å identifisere seg med og forholde seg til vår kristne tro, enn til det faktum, at for veldig mange normenn har religion liten plass i dagliglivet. Men dette er en annen diskusjon. I alle fall er det helt feil at utlendinger flest har noe problem med flagget vårt og kors rundt halsen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #9 Skrevet 29. januar 2017 Åh så det er slik det henger sammen?! Trodde kanskje ikke alle var like og det nødvendigvis ikke var slik at de med skaut klager på korset osv... Men, jeg er nok bare dum! Nordmenn er jo alltid helt enige og like, så sånn er selvfølgelig alle andre også. Helt like med like meninger. De største motstanderne av korset er forresten oss selv! Bare sjekk antall utmeldte av statskirken. Tror kanskje det er lurt å moderere seg litt i uttalelsene 😉 Anonymous poster hash: c1f1e...d9f
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #11 Skrevet 29. januar 2017 Ja, innvandrere burde tilpasse seg norsk kultur! Men siden dette ikke kommer til å skje, er eneste mulighet å stoppe innvandring av muslimer. Og hønene på denne sida er ikke representative for den norske holdningen til dette. Anonymous poster hash: b4b0c...0ff
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #12 Skrevet 29. januar 2017 Dei har jo dei forbanna tempel og be i, skuler ,hijab og muslimske skauta. Kvifor må VI følge deiras regler i deiras land. Kvifor kan ikkje dei følge våres regler ??????????????? Nei vi DOMME nordmen som SATKAR STAKAR må få lov. Tårer ikkje og opne kjeften. Opnar du kjeften er du stempla NARSIST. Anonymous poster hash: 04264...dd9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #13 Skrevet 29. januar 2017 Kan du gi meg bare ett bevis på at noe av det du nevner er sant? En link som underbygger påstandene dine? Eller er dette noe du har hørt av noen som har hørt det av noen (som eventuelt har hørt det av noen)? Anonymous poster hash: db978...f45
Ophiophagus Hannah Skrevet 29. januar 2017 #14 Skrevet 29. januar 2017 Ja, innvandrere burde tilpasse seg norsk kultur! Men siden dette ikke kommer til å skje, er eneste mulighet å stoppe innvandring av muslimer. Og hønene på denne sida er ikke representative for den norske holdningen til dette. Anonymous poster hash: b4b0c...0ff Dei har jo dei forbanna tempel og be i, skuler ,hijab og muslimske skauta. Kvifor må VI følge deiras regler i deiras land. Kvifor kan ikkje dei følge våres regler ??????????????? Nei vi DOMME nordmen som SATKAR STAKAR må få lov. Tårer ikkje og opne kjeften. Opnar du kjeften er du stempla NARSIST. Anonymous poster hash: 04264...dd9 De følger våre regler. Med regler antar jeg du mener lover? De som ikke gjør det er kriminelle, norske eller muslimske. Vi har derimot religionsfrihet i Norge. Derfor så vil det være i mot norsk lov å forby folk å be i templer. Og ikke for å være uhøffelig, men du skriver veldig dårlig norsk. Derfor er det vanskelig å ta det du skriver seriøst.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #15 Skrevet 29. januar 2017 Ja, innvandrere burde tilpasse seg norsk kultur! Men siden dette ikke kommer til å skje, er eneste mulighet å stoppe innvandring av muslimer. Og hønene på denne sida er ikke representative for den norske holdningen til dette. Anonymous poster hash: b4b0c...0ff Haha, enig. Dei fleste her inne er overvektige, psyke og sammen med muslimer. Anonymous poster hash: 787a5...951
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #16 Skrevet 29. januar 2017 For nordmenn legger igjen alle vaner og norsk kultur i Norge. Kan ikke si at jeg synes det preger nordmennene på solkysten i Spania f.eks. Trump er en egoist og en galematias. Anonymous poster hash: d74d0...ac6 Men de får iallefall trygd fra hjemlandet sitt. Ikke mange som har med seg trygd fra Pakistan, Afghanistan, Iran, Irak osv. Neida. Da deler Norge ut. Anonymous poster hash: b7320...00a
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #17 Skrevet 29. januar 2017 Dei har jo dei forbanna tempel og be i, skuler ,hijab og muslimske skauta. Kvifor må VI følge deiras regler i deiras land. Kvifor kan ikkje dei følge våres regler ??????????????? Nei vi DOMME nordmen som SATKAR STAKAR må få lov. Tårer ikkje og opne kjeften. Opnar du kjeften er du stempla NARSIST. Anonymous poster hash: 04264...dd9 Hva er narsist? Anonymous poster hash: 54065...6ed
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #18 Skrevet 29. januar 2017 Hva er narsist? Anonymous poster hash: 54065...6ed Var det det eneste du ikke forstod her? Du er flinkere enn meg til å forstå idioti Skulle tro disse "Norge for nordmenn"-folkene var bedre i norsk... Anonymous poster hash: db978...f45
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #19 Skrevet 29. januar 2017 Var det det eneste du ikke forstod her? Du er flinkere enn meg til å forstå idioti Skulle tro disse "Norge for nordmenn"-folkene var bedre i norsk... Anonymous poster hash: db978...f45 Det er vel ingen av de som skraper på dørene til Mensa... Anonymous poster hash: 54065...6ed
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #20 Skrevet 29. januar 2017 Men de får iallefall trygd fra hjemlandet sitt. Ikke mange som har med seg trygd fra Pakistan, Afghanistan, Iran, Irak osv. Neida. Da deler Norge ut. Anonymous poster hash: b7320...00a At vi deler ut trygd til normenn i Spania og i Tailand kan man jo mene så mangt om... Men man får ikke trygd i Norge hvis man kommer fra Pakistan eller Iran. For å svare litt ordentlig. Det er ikke mange som for flyktningstatus og opphold i Norge. Det er få. Det er ei heller ikke mange som får opphold på humanitært grunnlag fra de landene du nevnte nå. De fleste som får opphold på humanitært grunnlag i Norge nå, kommer fra Syria, årsaken til det trenger jeg ikke å forklare. Søkere fra andre land for stort sett avslag, og må reise hjem igjen. Forskjellen på å få flyktnigerstatus og opphold på humanitært grunnlag, er kort forklart - for å få asyl må du være personlig forfulgt (for eksempel av politiske årsaker) mens humanitært grunnlag er for eksempel de som flykter fra den grusomme krigen i syria. De som får status som asylsøker (som ikke er mange) har rett på trygd. De som kommer på grunn av humanitært grunnlag har ikke rettigheter på trygd, selv om de får opphold. Anonymous poster hash: 06b58...cde
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #21 Skrevet 29. januar 2017 Dei har jo dei forbanna tempel og be i, skuler ,hijab og muslimske skauta. Kvifor må VI følge deiras regler i deiras land. Kvifor kan ikkje dei følge våres regler ??????????????? Nei vi DOMME nordmen som SATKAR STAKAR må få lov. Tårer ikkje og opne kjeften. Opnar du kjeften er du stempla NARSIST. Anonymous poster hash: 04264...dd9 Ja, og så må nordmenn lære seg rettskriving! Eller kanskje vi kan kaste disse ut av landet også. I tillegg liker jeg ikke de fra Oslo vest, kast de ut også. For ikke å si alle RBK-supportere, de kan vi godt bli kvitt. Og sist men ikke minst alle med caps. Sinnsykt irriterende og man vet aldri hvor man har de. Kast de ut. Til slutt kaster vi ut alle syke, alle over 80 år og alle tjukke. Hadde vi fått med oss alle da? Anonymous poster hash: d74d0...ac6
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #22 Skrevet 29. januar 2017 Kan du gi meg bare ett bevis på at noe av det du nevner er sant? En link som underbygger påstandene dine? Eller er dette noe du har hørt av noen som har hørt det av noen (som eventuelt har hørt det av noen)? Anonymous poster hash: db978...f45 Det her er da ikke en bachelor oppgave! nei, kommer ikke til å legge ved alle de tusenvis av linker som finnes i forhold til dette. Google om du er så interessert Hilsen HI Anonymous poster hash: b174b...369
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #23 Skrevet 29. januar 2017 Ja, og så må nordmenn lære seg rettskriving! Eller kanskje vi kan kaste disse ut av landet også. I tillegg liker jeg ikke de fra Oslo vest, kast de ut også. For ikke å si alle RBK-supportere, de kan vi godt bli kvitt. Og sist men ikke minst alle med caps. Sinnsykt irriterende og man vet aldri hvor man har de. Kast de ut. Til slutt kaster vi ut alle syke, alle over 80 år og alle tjukke. Hadde vi fått med oss alle da? Anonymous poster hash: d74d0...ac6 Kanskje du selv burde tatt et aldri så lite norsk-kurs? Ellllllleeeerrrr? Anonymous poster hash: b174b...369
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #24 Skrevet 29. januar 2017 Jeg er helt enig med deg at alle innvandrer burde tilpasse seg Norge og norsk kultur, og ikke minst følge den norske loven. Selv er familien min og jeg ikke fra Norge. Vi integrerte oss fort da vi kom hit i begynnelse av 80-tallet. Istedenfor å bosette seg der alle nye landsmenn bosatte seg, gikk vi mot strømmen. Ble fort kjent med norske naboer. Pappa tok fagbrev bare 3 år etter ankomsten. Foreldrene mine var og er fortsatt utrolig flinke og printet i oss at vi må være evig takknemlig over det norske folket, og må alltid gi jernet tilbake. Både søskene mine og jeg har i ettertid tatt høyere utdannelse, og integrert oss veldig bra i samfunnet Vi kommer alltid å stå på, og være 1 god norsk borger livet ut. Anonymous poster hash: 3d1f4...594
Ophiophagus Hannah Skrevet 29. januar 2017 #25 Skrevet 29. januar 2017 Det her er da ikke en bachelor oppgave! nei, kommer ikke til å legge ved alle de tusenvis av linker som finnes i forhold til dette. Google om du er så interessert Hilsen HI Anonymous poster hash: b174b...369 Ingen som mistenkte dette for å være en bacheloroppgave akkurat.... Men det du påstår stemmer uansett ikke. Muslimer i Norge (som den store helhet, men dog ikke alle) har ikke problemer med kristne symboler. Sån er det. Du tar feil. Jeg ville jo tro at dette ville glede deg å høre? Kampen for et mer sekularisert samfunn og et større skille mellom stat og religion, er det andre grupper i samfunnet som har ledet. Den prosessen har foregått over lang tid, og er ikke ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå