Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #1 Skrevet 29. januar 2017 Hei.Jeg tok full bukplastikk på torsdagen,gikk fint.Lite smerter og kan nesten ikke vente med og få av med drenene.Men jeg synes jeg fikk lite info.Når begynte dere å løfte..har en 2 åring i huset. Sex?sove på siden? Anonymous poster hash: e6d1e...b95
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #2 Skrevet 29. januar 2017 Ikke på 6 til 8 uker kan du løfte og begynne å ligge på siden. Anonymous poster hash: 8a906...064
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #3 Skrevet 29. januar 2017 Mmmm jeg fikk sykemelding kun i ei mnd og jobber i bhg.Og i min jobb så må jeg faktisk løfte litt.Fikk beskjed om å føle meg fram...synes det er litt vanskelig når jeg er sånn i form. Anonymous poster hash: e6d1e...b95
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 Mmmm jeg fikk sykemelding kun i ei mnd og jobber i bhg.Og i min jobb så må jeg faktisk løfte litt.Fikk beskjed om å føle meg fram...synes det er litt vanskelig når jeg er sånn i form. Anonymous poster hash: e6d1e...b95 Arbeidsgiver kan søke tilretteleggingstilskudd. Det gjorde i hvert fall min arbeidsgiver når min kollega tok brystoperasjon og ikke kunne løfte, men hun var bare vekke rundt en uke. Jobber og i barnehage Anonymous poster hash: 09d58...cbf
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 Du forlenger sykemelding hos fastlege. Anonymous poster hash: 8a906...064
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #6 Skrevet 1. februar 2017 Var og fikk fjernet drenene til fast legen og da så hun litt friskt blod i navlen..hun renset og prøvde å presse for å se om det kom noe mere..det gjorde det ikke.Satte et "plaster"over dette.Sjer nå at det er dekket av blod....normalt?fikk beskjed om å bytte teip om ca 7-10 dager..dette på bukkplastikk arret. Anonymous poster hash: e6d1e...b95
Gjest Skrevet 1. februar 2017 #7 Skrevet 1. februar 2017 Innlegg slettet grunnet dobbelpost. Mod K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #8 Skrevet 1. februar 2017 Ingen som vet om det er normalt...får ringe klinikken i morgen og høre etter da Anonymous poster hash: e6d1e...b95
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2017 #9 Skrevet 1. februar 2017 meld deg inn i gruppen som heter Postbariatrisk Kirurgi på fb. gruppe for folk som fjerner overflødig hud. mange som har tatt full buk der Anonymous poster hash: d7638...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå