Gå til innhold

Noen som lever alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 4 småbarn? Hvordan fikser du hverdagen?

Står overfor dilemma. Abort eller bli alene.

Anonymous poster hash: e6209...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme valg som deg. Beholdte og angrer ikke et sekund.

Anonymous poster hash: e8f9e...198

Skrevet

Hadde beholdt om du ønsker det . Forholder ryker uansett om han tvinger deg til abort . Du klarer deg fint på egenhånd ❤

Anonymous poster hash: 23067...d7a

Skrevet

Hadde samme valg som deg. Beholdte og angrer ikke et sekund.

Anonymous poster hash: e8f9e...198

Hvordan går det nå? Er dere fremdeles sammen? Hvor stort aldersspenn er det mellom barna?

Skrevet

Hadde beholdt om du ønsker det . Forholder ryker uansett om han tvinger deg til abort . Du klarer deg fint på egenhånd ❤

Anonymous poster hash: 23067...d7a

Jeg takler ikke tanken på abort. Selv om det bare er en "klump" er det et lite liv i mitt hjerte. Er redd jeg vil hate og/eller klandre mannen etterpå. Han er steil på at de vi har er nok. Jeg er jo enig, men nå spirer det et lite uplsnlagt liv i magen. Og det er slett ikke for vi har vært uforsiktig.

Skrevet

Hadde gått. Vil du være sammen med en mann som prøver å tvinge deg til abort? Hadde uansett abort eller ikke dumpet mannen

Skrevet

Arrghh, hvorfor kan man ikke skrive hele setningen i overskriften? Overskriften din sier noe helt annet enn resten av innlehgget ditt

Anonymous poster hash: b71a0...cae

Skrevet

Arrghh, hvorfor kan man ikke skrive hele setningen i overskriften? Overskriften din sier noe helt annet enn resten av innlehgget ditt

Anonymous poster hash: b71a0...cae

Det fikk deg hvertfall til å klikke deg inn :)

Skrevet

Det fikk deg hvertfall til å klikke deg inn :)Anonymous poster hash: e6209...9e0

Ah, en klikkhore.

Anonymous poster hash: 6b1fd...bac

Skrevet

Jeg er alene med 3. Det er slitsomt nok når jeg har alle 100% og de går i småskole. Hadde ikke blitt aktuelt å bli alene med en til, så jeg hadde tatt abort tvert. Men naboen min er alene med 5 og det går helt fint da de 4 eldste har en pappa i nærheten som kan hjelpe å kjøre på treninger og slike ting.

Klarer du ikke ta abort, så må du klare 4 alene. Har man ikke noe valg, så gjør man bare det beste ut av det

Anonymous poster hash: 847c0...70f

Skrevet

Jeg er alene med 3. Det er slitsomt nok når jeg har alle 100% og de går i småskole. Hadde ikke blitt aktuelt å bli alene med en til, så jeg hadde tatt abort tvert. Men naboen min er alene med 5 og det går helt fint da de 4 eldste har en pappa i nærheten som kan hjelpe å kjøre på treninger og slike ting.

Klarer du ikke ta abort, så må du klare 4 alene. Har man ikke noe valg, så gjør man bare det beste ut av det

Anonymous poster hash: 847c0...70f

Skrevet

Er de tre dere har nå fellesbarn? Mener han da at om du ikke tar abort så velger han bort den minste, men kommer likevel til å ha samvær med de eldste? Eller velger han bort alle fire om du beholder den du har i magen? Still ham de spørsmålene, så finner dere nok svaret, begge to.

Anonymous poster hash: 4c2ab...9d8

Skrevet

Er de tre dere har nå fellesbarn? Mener han da at om du ikke tar abort så velger han bort den minste, men kommer likevel til å ha samvær med de eldste? Eller velger han bort alle fire om du beholder den du har i magen? Still ham de spørsmålene, så finner dere nok svaret, begge to.

De er felles ja. Takk for godt innspill! 🌼

Skrevet

Hvis pappaen ikke stiller opp synes jeg du bør tenke på det ansvaret du først og fremst har, for de barna som allerede er satt til verden. Hva du føler for livet i hjertet ditt, som du sier, dine følelser, betyr ingenting om du ikke tar vare på de du alt har ansvar for. Kanskje blir du alene uansett etter dette, men tenk nå godt på de tredd har og hva du skal gi dem.

Anonymous poster hash: 46530...168

Skrevet

De er felles ja. Takk for godt innspill! 🌼

Fint om det var til hjelp. Vil gjerne høre hva han svarer til de spørsmålene, og hva du finner ut.

Vil selv være forsiktig med å synse og mene noe om hva du/dere bør gjøre, siden det alltid er de som er i et forhold som vet best. Kan fortelle at jeg selv er alenemor, har bare ett barn og vet ikke hvordan det ville vært med fire. Men det jeg kan si er at for meg har ikke det praktiske vært det tyngste, men det psykiske. Tanken på at jeg er helt alene om alt ansvaret, og hva skjer med barnet om det skjer noe med meg, samt tanken på at jeg har et barn som faren ikke bryr seg om, har vært verst.

Vi har vært alene i mange år nå, og det har gått bra. Men man bekymrer seg jo for hvilke tanker barnet vil få om seg selv, når h*n begynner å forstå at h*n aldri var viktig nok for faren. At ens forelder, som vanligvis er den som elsker deg betingelsesløst, ikke gjør det. Men det får jeg ta når eller om barnet får de tankene.

Vi var sammen de første årene, men etter at det ble slutt så sluttet faren å

bry seg om barnet sitt og de har kun kontakt når det passer for han.

Skrevet

Jeg svarte over her, på bakgrunn av at jeg selv er trebarnsmor og mye alene da mannen er borte lange perioder. Det tar alle døgnets timer og mer til å følge opp. Mine er skolebarn. En baby oppe i dette ville gått ut over de andre, uten tvil.

Skrevet

Jeg svarte over her, på bakgrunn av at jeg selv er trebarnsmor og mye alene da mannen er borte lange perioder. Det tar alle døgnets timer og mer til å følge opp. Mine er skolebarn. En baby oppe i dette ville gått ut over de andre, uten tvil.

Dette! Jeg har 2 store og én liten. Det er virkelig et slit...

Anonymous poster hash: c900d...7a1

Skrevet

Blir uansett minst 50/50

Skrevet

Blir uansett minst 50/50Anonymous poster hash: e6209...9e0

Hva blir mins 50/50? Skal farmha barna minst halvarten av tiden?

Når det er sagt syns jeg at far også har noe å si når det gjelder å,få,flere barn. Selv om ikke bærer barna frem, har det selvsagt stor innvirkning på hans liv og hans mening bør også telle.

Skrevet

Hva blir mins 50/50? Skal farmha barna minst halvarten av tiden?

Når det er sagt syns jeg at far også har noe å si når det gjelder å,få,flere barn. Selv om ikke bærer barna frem, har det selvsagt stor innvirkning på hans liv og hans mening bør også telle.

50/50 deling ja.

Far har en stemme også ja. Klart det. Men når man ikke kommer til enighet da? Begge har vel like mye ansvar ..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...