Gå til innhold

Wow! Jeg bor med en psykopat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne vinteren har han endret seg veldig,vært litt sær de siste årene,men nå har det tatt av.

Skal liste opp hva jeg opplever:

-stort sett i dårlig humør

-alt er min skyld

-jeg får kjeft og ikke hjelp når jeg er syk

-barna slår seg/skader seg,det er deres egen skyld,og kjefter når de gråter pga smerte

-er vi uenige får jeg høre hvor dum og ubrukelig jeg.

-kan kalle meg et jævla rasshøl osv osv

I dag fikk ha beskjed om at han får kjøpe meg ut,eller boligen legges ut for salg. Dette finner jeg meg ikke i.

Flere som har slike "unnskyldninger" av en "mann"?

Kom dere vekk

Anonymous poster hash: 8df0b...acc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sikkert ikke riktig mann for deg, og kanskje ikke en god mann. Men i stedet for å fokusere på at han ER psykopat, så fokuser på at han OPPFØRER seg dårlig.

Det vil hjelpe deg, barna og dere voksne til å komme igjennom dette uten evigvarende konflikt.

Anonymous poster hash: 708f9...4f7

Skrevet

Min x mann var sånn . Mange andre tegn også som tilsier at han er psykopat . Legen min er enig . Men ikke gå i min felle og tro at du kan endre han . Gå fra han før han klarer å knekke deg.

Anonymous poster hash: c157f...14f

Skrevet

Han er sikkert ikke riktig mann for deg, og kanskje ikke en god mann. Men i stedet for å fokusere på at han ER psykopat, så fokuser på at han OPPFØRER seg dårlig.

Det vil hjelpe deg, barna og dere voksne til å komme igjennom dette uten evigvarende konflikt.

Han har psykopatiske trekk,ingen tvil. Jeg skal aldri se den mannen mer den dagen jeg flytter. Samvær,hvis han får,ordnes via 3.part.

Jeg har opptak av han og meldinger på mobilen som er så vanvittige,så mulig han får samvær med tilsyn.

Skrevet

Han har psykopatiske trekk,ingen tvil. Jeg skal aldri se den mannen mer den dagen jeg flytter. Samvær,hvis han får,ordnes via 3.part.

Jeg har opptak av han og meldinger på mobilen som er så vanvittige,så mulig han får samvær med tilsyn.

Trekk har jo mange..

Jeg beklager å måtte realitetsorientere deg, men selv drittsekker får samvær med egne barn.

Å trekke frem meldinger og opptak sørger for uendelig antall meklingsmøter og rettssaker.

Hvis han skulle være psykopat er det ingenting dummere du kunne gjort enn å prøve "å ta han".

Skrevet

Trekk har jo mange..

Jeg beklager å måtte realitetsorientere deg, men selv drittsekker får samvær med egne barn.

Å trekke frem meldinger og opptak sørger for uendelig antall meklingsmøter og rettssaker.

Hvis han skulle være psykopat er det ingenting dummere du kunne gjort enn å prøve "å ta han".

Skrevet

Min x mann var sånn . Mange andre tegn også som tilsier at han er psykopat . Legen min er enig . Men ikke gå i min felle og tro at du kan endre han . Gå fra han før han klarer å knekke deg.

Anonymous poster hash: c157f...14f

Jeg har vært sammen med han i 8 år. Meg knekker han ikke,og det irriterer nok vettet av han.

Nå har han blitt så stygg mot oss at nå fikk han klar beskjed,men like eplekjekk er han.

Har bedt han gå å sjekke seg for div nevrologiske sykdommer og hjernesvulst,for atferden er helt uholdbar.

Skrevet

Trekk har jo mange..

Jeg jobber i systemet og trenger ingen realitetsorientering. Jeg velger glatt rettsaken i fleng enn at han skal få ødelegge fellesbarnet.

Skrevet

Men, du har valgt å bo med han i åtte år??

Anonymous poster hash: 1874d...6e9
Skrevet

Skrevet

Min mann er på samme viset.

dette kunne jeg faktisk skrevet selv. Håper du kommer deg vekk og at han får minst mulig samvær.

Anonymous poster hash: a17e1...459

Skrevet

Han har blitt verre,de 2 siste mnd helt forferdelig og jeg har bedt han gå til lege,men nekter.Kan være depresjon,til andre fysiske forandringer som er årsaken til denne atferden.

Uansett,jeg kan ikke leve med alt dette, ei heller la mitt barn bli mer utsatt.

Skrevet

Run run run så fort du kan! Opptader senere om hvor fort du kom deg unna søppelet

Anonymous poster hash: 14e84...b53

Skrevet

Han hørtes ut som en drittsekk, ikke psykopat. Syntes ordet psykopat blir ofte misbrukt. Har bodd med en psykopat i mange år og har også barn med han. Og det var ikke sånn du beskriver. Her var det mer isolering, og snikende kritikk etterhvert og å trykke folk ned uten at de egentlig merket at han gjorde det. Veldig sjalu, og ville ha meg for seg selv. Er og flink til å snakke for seg, og setter gjerne folk opp mot hverandre. Og ja både vold og stygge ord mot meg,men ikke som du beskriver. Ikke så åpenlyst som din mann.

Og ikke er det så lett å nekte en far samvær, da er du naiv.

Anonymous poster hash: c508f...d20

Skrevet

Han hørtes ut som en drittsekk, ikke psykopat. Syntes ordet psykopat blir ofte misbrukt. Har bodd med en psykopat i mange år og har også barn med han. Og det var ikke sånn du beskriver. Her var det mer isolering, og snikende kritikk etterhvert og å trykke folk ned uten at de egentlig merket at han gjorde det. Veldig sjalu, og ville ha meg for seg selv. Er og flink til å snakke for seg, og setter gjerne folk opp mot hverandre. Og ja både vold og stygge ord mot meg,men ikke som du beskriver. Ikke så åpenlyst som din mann.

Og ikke er det så lett å nekte en far samvær, da er du naiv.

Og utad virker han som mr perfekt. Og jeg blir ofte ikke trodd. Og psykopatiske trekk er ikke noe som plutselig kommer. De ligger der hele tiden, man ser det ofte bare ikke med en gang.

Skrevet

Og utad virker han som mr perfekt. Og jeg blir ofte ikke trodd. Og psykopatiske trekk er ikke noe som plutselig kommer. De ligger der hele tiden, man ser det ofte bare ikke med en gang.

Bare nysgjerrig... hvordan endte det med samværsfordelingen for dere.

Jeg bor nemlig med en mann som du beskriver og er redd for å gå ifra han fordi jeg er redd for å måtte sende barna til han på samvær. Han er ingen god mann og definitivt ingen god pappa. Ikke interessert i barna, det går isåfall kun på prestisje og hevn på meg at han vil ha de mest mulig. Han bryr seg ikke om dem sånn egentlig.

Skrevet

Bare nysgjerrig... hvordan endte det med samværsfordelingen for dere.

Jeg bor nemlig med en mann som du beskriver og er redd for å gå ifra han fordi jeg er redd for å måtte sende barna til han på samvær. Han er ingen god mann og definitivt ingen god pappa. Ikke interessert i barna, det går isåfall kun på prestisje og hevn på meg at han vil ha de mest mulig. Han bryr seg ikke om dem sånn egentlig.

Insisterte først på 70/30, noe han gikk med på. Var jo og jeg som hadde tatt meg av barna. Men så endte det med mye tull. Han kan først si noefor å så gå tilbake på det. Har ingen faste standpunkter og svinger mye. Etter flere hevnaksjoner og runder i retten så har vi endt på omtrent 50/50. Fungerer ok, planen hans var at jeg skulle ha 0 %. Drevet av hat og hevn for at jeg gikk,og også økonomi. Han brukte alle skitne triks i boka. Og lykkes dessverre nesten med det. Etter runder i retten så har vi enst opp sånn det er i dag. Har vært et helvete mildt sagt. Ting er ikke perfekt i dag, men bedre enn planen hans.

Selv om ting har vært vanskelig, så er ting mye bedre nå i dag enn de var når vi bodde sammen.

Skrevet

Insisterte først på 70/30, noe han gikk med på. Var jo og jeg som hadde tatt meg av barna. Men så endte det med mye tull. Han kan først si noefor å så gå tilbake på det. Har ingen faste standpunkter og svinger mye. Etter flere hevnaksjoner og runder i retten så har vi endt på omtrent 50/50. Fungerer ok, planen hans var at jeg skulle ha 0 %. Drevet av hat og hevn for at jeg gikk,og også økonomi. Han brukte alle skitne triks i boka. Og lykkes dessverre nesten med det. Etter runder i retten så har vi enst opp sånn det er i dag. Har vært et helvete mildt sagt. Ting er ikke perfekt i dag, men bedre enn planen hans.

Selv om ting har vært vanskelig, så er ting mye bedre nå i dag enn de var når vi bodde sammen.

Det var ikke det jeg håpet å lese.

Her kommer han til å stå på 50/50 uansett. Han kommer også til å drives av hat og hevnlyst om/når jeg går. Motivasjonen hans for å ha barna mest mulig er nettopp for å straffe meg. Selv har han ingen interesse for barna ut over det. Han synes det bare er stress og mas. Barna liker ikke sin egen far. (Jeg skjønner de godt)

Jeg vet at det vil bli likedan her. Rettssaker og konflikter som han kommer til å dra barna inn i fordi han ikke bryr seg om annet enn å såre/skade meg.

Var det retten som dømte 50/50? Og hvordan gikk det med barna dine oppi dette her? Har de det bra med den løsningen og trives de hos far?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...